Er ret så forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja i må lige hjælpe mig lidt... Fik en abort for 14 dage siden.. fik at vide på sygehuset at man ville bløde i ca 3 uger.. Jeg blødte i 1½ døgn præcis... og det stoppede ligeså brat som det startede... Det er jo så fint nok kan man sige..!

Derefter skulle der gå 4-6 uger inden man fik sin mens.. men nu bløder jeg igen.. hvad skal det betyde?

Derudover fik jeg at vide jeg skulle starte på mine p-piller med det samme igen hvilket jeg er glad for jeg kunne men skal jeg så stoppe nu jeg bløder eller bare fortsætte eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

3. oktober 2011

Sof

Efter min udskabning blødte jeg også kun i 1½ døgn, jeg startede så ikke prævention op, men det er jo lige meget. Jeg blødte on/off i 10-14 dage efter udskrabningen og præcis 5 uger efter udskrabningen fik jeg min menstruation igen.

Min veninde der skulle tage p-piller med det samme igen, hun blødte også lidt sjovt i starten, men tog sine p-piller normalt og det rettede sig hurtigt ind og fulgte p-pillerne som det burde, så jeg ville fortsætte med p-piller og så se det an og se om det ikke bare er "start vanskeligheder" 

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Efter min udskabning blødte jeg også kun i 1½ døgn, jeg startede så ikke prævention op, men det er jo lige meget. Jeg blødte on/off i 10-14 dage efter udskrabningen og præcis 5 uger efter udskrabningen fik jeg min menstruation igen.

Min veninde der skulle tage p-piller med det samme igen, hun blødte også lidt sjovt i starten, men tog sine p-piller normalt og det rettede sig hurtigt ind og fulgte p-pillerne som det burde, så jeg ville fortsætte med p-piller og så se det an og se om det ikke bare er "start vanskeligheder" 

Mange gange tak for svar... synes bare det er super mærkeligt at jeg SLET ikke har blødt i 14 dage også kommer det pludseligt igen.. Er meget forvirret over det...

Og er bare bange for mine p-piller ikke virker optimalt osv.

Anmeld

3. oktober 2011

Sof

Anonym skriver:

Mange gange tak for svar... synes bare det er super mærkeligt at jeg SLET ikke har blødt i 14 dage også kommer det pludseligt igen.. Er meget forvirret over det...

Og er bare bange for mine p-piller ikke virker optimalt osv.

Nu er hverken min veninde eller jeg gode eksempler at bruge med hensyn til om p-piller virker, for vi er begge blevet gravide på p-piller, hendes aborter har så været ønskede, hvor min ikke var, men jeg ved at efter hendes sidste abort gik der lidt over 1 år på p-piller før hun igen blev gravid på p-piller og valgte så der at beholde da det nu var 4. gang hun var blevet gravid på p-piller, til trods for at de sidste hun fik var de stærkeste p-piller på markedet.

Men hvis du er nervøs, så brug ekstra beskyttelse indtil der er styr på det hele igen  

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Nu er hverken min veninde eller jeg gode eksempler at bruge med hensyn til om p-piller virker, for vi er begge blevet gravide på p-piller, hendes aborter har så været ønskede, hvor min ikke var, men jeg ved at efter hendes sidste abort gik der lidt over 1 år på p-piller før hun igen blev gravid på p-piller og valgte så der at beholde da det nu var 4. gang hun var blevet gravid på p-piller, til trods for at de sidste hun fik var de stærkeste p-piller på markedet.

Men hvis du er nervøs, så brug ekstra beskyttelse indtil der er styr på det hele igen  

Jeg blev også gravid på p-pillen, derfor jeg fik det fjernet var slet ikke forberedt på at det kunne komme..!

Og ja ekstra beskyttelse vil være fint problemet er bare min kæreste ikke kan tåle kondomer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.