20+0 - den lille hule vokser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Nille-pigen

Og den bette tumler rigtig meget rundt...  min vægt er stadig minus 4,5 kg.

billedet er taget lige inden tøserne hentede mig til min polterabend  nu skal jeg så til MD skanning lige om lidt... glæder mig helt vildt... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

1000Ben

Nille-pigen skriver:

Og den bette tumler rigtig meget rundt...  min vægt er stadig minus 4,5 kg.

billedet er taget lige inden tøserne hentede mig til min polterabend  nu skal jeg så til MD skanning lige om lidt... glæder mig helt vildt... 

Hvor er du fin. Hvorfor er du på - 4 kg? 

Knus

Stefanie 

Anmeld

3. oktober 2011

Nille-pigen

Stefanie8 skriver:

Hvor er du fin. Hvorfor er du på - 4 kg? 

Knus

Stefanie 

tak  og det med vægten ved jeg faktisk ikke hvorfor jeg kun har tabt mig og endnu ikke taget på... men vægten er stadig minus 4,5 kg i forhold til min vægt før jeg blev gravid... og der havde jeg også en sund BMI... 

men har lige været til MD skanning og den lille er super fin og rund, så det er jo helt perfekt...

til gengæld er vi nu igen i tvivl om kønnet da denne jordmoder var sikker på at vi venter os en lille pige... og til kønsskanningen sagde hun at det blev en dreng... så hmmm.........

Anmeld

3. oktober 2011

1000Ben

Nille-pigen skriver:

tak  og det med vægten ved jeg faktisk ikke hvorfor jeg kun har tabt mig og endnu ikke taget på... men vægten er stadig minus 4,5 kg i forhold til min vægt før jeg blev gravid... og der havde jeg også en sund BMI... 

men har lige været til MD skanning og den lille er super fin og rund, så det er jo helt perfekt...

til gengæld er vi nu igen i tvivl om kønnet da denne jordmoder var sikker på at vi venter os en lille pige... og til kønsskanningen sagde hun at det blev en dreng... så hmmm.........

Jamen hvis baby er sund er det jo kun dejligt at du ikke er en af dem der tager 30+ kg på, he he. 

Så bliver det da spændende at se hvad I skal have - dreng eller pige. Hvad vil I helst have - eller er I ligeglade?

Knus

Stefanie 

Anmeld

3. oktober 2011

Nille-pigen

Stefanie8 skriver:

Jamen hvis baby er sund er det jo kun dejligt at du ikke er en af dem der tager 30+ kg på, he he. 

Så bliver det da spændende at se hvad I skal have - dreng eller pige. Hvad vil I helst have - eller er I ligeglade?

Knus

Stefanie 

ja det er rigtigt... og vi har ikke nogen præferencer, bare den bette er sund og rask...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.