Mit pks. nr.2
Det var d. 16.1.08 vi skulle møde op kl. 6.30 vi blev vist ind på en familie stue hvor jeg fik en langarmet tynd hospitals bluse på, senere fik jeg nogle meget stramme støttestrømper på (mindes ikke at de var såå stramme sidste gang) og lagt kateter.
Sidste gang fik vi lov til at vente længe før det var vores tur, men denne gang kom vi til forholdvis hurtigt, kl. var noget med 7.30 tror jeg, da portøren kom og hentede mig/os.
Jeg fik noget maveneutraliserende i et bære og så blev jeg ellers kørt ned på operationsstuen.
Der fik jeg lagt drop og fik smurt jod på maven, fik en blodtryksmåler på fingeren og en iltmaske på osv. min mand fik lov til at komme med ind og holde mig i hånden indtil, at jeg sov (var under fuld narkose.)
Kl. 8.33 kom hun til verden min lille ny prinsesse 3270 gr. og 52 cm lang. pga væske i lungerne skulle hun lige en tur på neunatal afd. men det var heldigvis ikke noget alvorligt, men var da lidt nervøs alligevel.
Jeg fik hende i armene så snart jeg vågnede og kom til mig selv, var dog stadig en smule døsig pga de skud morfin jeg fik mod smerterne.....men jeg var vågen.
Jeg var meget ivrig for at komme ud af sengen da vi kom ned på stuen, ville gerne have det skide kateter ud osv. sygeplejerskerne mente ikke jeg var frisk nok til at komme ud af sengen på daværende tidspunkt, og det irriterede mig lidt, for selv om jeg godt kunne mærke, at jeg ikke skulle fare ud af sengen for så ville jeg blive dårlig så kunne jeg godt mærke og føle, at jeg sagtens kunne klare at komme ud på toilettet mewd lidt hjælp fra sygeplejerskerne.
Men de sagde til mig, at jeg skulle vente lidt endnu, en time til halvanden gik, og så ville jeg altså bare op og ud på toilettet, nu skulle det altså være, sygeplejerskene kom og hjalp med at støtte mig, men klarede det faktisk ret godt selv.....og endelig fik jeg det skide kateter ud. jeg blev på hospitalet til om søndagen d. 20.1.08 så blev vi udskrevet, og det var bare skøøøøønt at være hjemme igen.
Anmeld