Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vanessa skriver:Hej.......det har været en vild dag idag.....Vi var til scanning idag, det er den dag jeg har set frem til lige siden vi fik den dato. ......lille bebs har det godt .Det bliver en pige....det bare vildt.....når jeg har en dreng...så fedt..glæder mig så meget.Hensyn til indkøb, så ved vi hvordan barnevognen skal se ud.Seng og kravlegård, pulsebord få vi..så det dejligt.Lidt lyserødt skal jeg da lige ud at købe....Håber i alle har det godt...Vanessa.
Det er bare så skønt at se den lille til scanningerne... nu er jeg jo så blevet scannet op til flere gang de sidste par uger men det er lige så fantastisk hver gang...Du må ud og shoppe nogle kjoler og noget lyserødt tøj... vi kender stadig ikke kønnet den vil ikke rigtig vise det men håber vi kan se det til 3d scanningen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte1 skriver:Hejsa,Synes lige jeg vil være med ogsåJeg har termin d. 12. juni, så det bliver rigtig spændende...Det er vores første, så vi glæder os rigtig megetGod weekend til alle!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128