så skal jeg være elev igen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2009

karina1980

jeg modtog min uddannelse aftale til morges, så skyndte mig at underskrive og retunere med det samme, så nu er jeg officelt social og sundhedsassistentelev i assens kommune, og jeg blev ansat som voksenelev, så det kun en lønnedgang på 2000 kr om måneden, det rigtig lækkert,

så den 15 marts bliver min sidste arbejdsdag efter meget brok på min nuværende arbejdsplads, jeg glæder mig simpelthen helt vildt til at starte,

har dog ikke fået det præcise sted endnu, men har fået at vide hvilket distrikt jeg skal være i, det ca 20-30 min. kørsel fra hvor jeg bor, så det er okay

så nu kan jeg begynde at tælle dagene ned til jeg starter udd. med en god mavefornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Tina2

Det er da bare super lækkert, håber du bliver glad for det, det er jo et dejligt fag;o)

Knus

Anmeld

28. januar 2009

Tina72

dejligt for dig :-)

Bor du i Assens? Mine svigerforældre har sommerhus der, lækker by at være turist i. Før vi fik børn holdt vi ofte weekend der med venner og "indtog" ofte diskotek lillebælt :-) sjovt at gå i byen hvor man ikke blev genkendt og kunne skabe sig som man ville (tror stadigvæk en del i Assens kan huske os hehe) ja meget har squ ændret sig siden man fik børn.
Nu bruger vi jo mest sommerhuset sammen med ungerne og venner med børn, meen har da snakket om at skulle lave en "gammel-dage-weekend" men mener lillebælt er lukket øv

Anmeld

29. januar 2009

karina1980

bor et stykke fra assens, nemlig i vissenbjerg, men det høre jo ind under assens kommune nu, men ja der er super lækkert i assens, vi tager altid til assens om sommeren, de har en rigtig lækker børne strand(når der ikke er mariehøns) og en udemærket handelsgade,

har så aldrig været i byen i assens, jeg er jo odense-pige, så har altid været i byen i odense eller otterup(der boede mine fætre)

Anmeld

29. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke!! det er bare alle tiders for dig.

Anmeld

2. februar 2009

Tina72

karina1980 skriver:

bor et stykke fra assens, nemlig i vissenbjerg, men det høre jo ind under assens kommune nu, men ja der er super lækkert i assens, vi tager altid til assens om sommeren, de har en rigtig lækker børne strand(når der ikke er mariehøns) og en udemærket handelsgade,

har så aldrig været i byen i assens, jeg er jo odense-pige, så har altid været i byen i odense eller otterup(der boede mine fætre)

jeg bor jo i Otterup :-)

Anmeld

3. februar 2009

karina1980

hehe, det kan da godt være du har mødt os, vi altid blevet kaldt føhns, altså ved vores fælles efternavn, min fætre hedder claus og jesper men de er *kun* 23 og 25 år idag,

*GG' vi lavede ihvertfald en del *sjov* i gaden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.