Hvad koster bryllupsting egentlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Skal giftes næste år og prøver at lave et budget nu så vi ved hvor meget vi ved hvor meget vi skal spare op. Men hvad koster tingene egentlig?Her tænker jeg:SkoBrudebuketSlørStrømpebåndBryllupskageGommens tøjTøj til brudepiger/brudesvendeOsv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Nemesis

Det kommer jo helt an på hvad et skal være og hvor du bor.

Her kostede brudebuketten 550 kr kagen 700 kr, kjolen 3000 kr, sko havde jeg, manden fik et nyt slips..

ungernes tøj 300 kr hver og deres sko 200 kr pr. par.

Vi holdt en fantastisk fest i haven og det kostede ialt 10.000 kr for ca. 20 mennesker.

Så dit budget afhænger af hvad i vil have.

:-) Sisse

Anmeld

3. oktober 2011

lille83

ja det kommer som sagt an på hvad man vil have.

min buket kostede 1000, kjolen 9500, sko 350, mand og barn fik også nyt tøj, vores kage kostede 3500( men de er også dyre og der var nok kage til 50 pers.)

vi gav ialt ca 60.000kr med ALT og vi holdte det i haven i telt vi havde lejet for 42 pers,..

klem.

Anmeld

3. oktober 2011

chael

Anonym skriver:

Skal giftes næste år og prøver at lave et budget nu så vi ved hvor meget vi ved hvor meget vi skal spare op. Men hvad koster tingene egentlig?Her tænker jegkoBrudebuketSlørStrømpebåndBryllupskageGommens tøjTøj til brudepiger/brudesvendeOsv

Når der er et "B" foran, så kan du godt fordoble beløbet.

B står for bryllup, barnedåb eller ....

Jeg skulle hjælpe med at stå for en brudebuket og den koster omkring 2000 kr. Og hvis man så skal have brudepige buketter, koster de omkring 300 stk.

Kjolen, det er jo hvad man falder for, til hvilken pris, men det er vel ikke unormalt at den på gennemsnit ligger på de 10.000 kr. plus minus.

Jeg ved fra det der bryllups program, at de siger omkring 1000-1500 kr pr. gæst. Og så er det op til en hvor mange man vil invitere.

Selvfølgelig kan man gøre det billigere, men det er bare røv pisse dyrt at holde bryllup.

De brylupper jeg har været til, de har sgu været lidt ½ pebret

*CAmilla 40+5

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Kommer jo helt an på dine ønsker osv vi gav 2200 for kage til 60 pers., for kjole-sko-skørter-hårpynt osv gav jeg omk 10.000, ca 1000,- for svende og 2500 for manden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.