Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
København fra 1-3 okt..
Kulturkajen Docken
Færgehavnsvej 35
2100 København Ø
og Århus fra 7 til 10 Okt..
Filmbyen Studie 1
Filmbyen 23
8000 Aarhus C
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej den skal da lige oppes så flere får glæde af det
og her er priserne
Heldragter 95 kr
Body'er 75 kr
L/Æ Tshirt mønster 75 kr
L/Æ T-shirt helfarvet basic 40 kr
K/Æ T-shirt mønster 60 kr
Helfarvede basic bukser 40 kr
Hjelme 20 kr
Fleecedragt el. fleecejakke 125 kr
Softshell dragt 225 kr
Kay skriver: ej den skal da lige oppes så flere får glæde af det
ja hvis man bor i århus kan det nåes
tror nok der også er i holbæk den sidste weekend i okt hvis der er nogle der bor deromkring
oerbaek skriver: tror nok der også er i holbæk den sidste weekend i okt hvis der er nogle der bor deromkring
ja der er lagersalg. men det er ikke Ej Sikke Lej. det er småfolk der har lagersalg...
isabellamor skriver: ja der er lagersalg. men det er ikke Ej Sikke Lej. det er småfolk der har lagersalg...
nå jeg havde da fået at vide at det var ej sikke lej
isabellamor skriver: ja hvis man bor i århus kan det nåes
ja og dem har vi jo nogle af her inde
Lunae skriver: Jeg var til det i Århus igår - så skuffende! Vi stod i kø i to timer og vi købte igenting!Vi plejer at bruge ca 1500 kr dernede, men i år var så dårligt!!MEN, hvis man er 74 eller derunder, så er der masser!!
Jeg var til det i Århus igår - så skuffende! Vi stod i kø i to timer og vi købte igenting!Vi plejer at bruge ca 1500 kr dernede, men i år var så dårligt!!MEN, hvis man er 74 eller derunder, så er der masser!!
var det både drenge eller var det kun pige.... for ville køre derop i morgen, men der er langt fra odense hvis der ikke er noget for vi bruger 68 snart 74.. så ville købe 80 og op efter...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128