Luft i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.773 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Andre end mig som har VANVITTIG meget luft i maven her i starten af graviditeten??  og er det egentlig et graviditettegn?- Jeg er ikke sikker på jeg er gravid endnu, men min mave er fuldstændig oppustet om aftenen og jeg slår prutter konstant i løbet af dagen 

husker det slet ikke så slemt ved min første graviditet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

TWT

Anonym skriver:

Andre end mig som har VANVITTIG meget luft i maven her i starten af graviditeten??  og er det egentlig et graviditettegn?- Jeg er ikke sikker på jeg er gravid endnu, men min mave er fuldstændig oppustet om aftenen og jeg slår prutter konstant i løbet af dagen 

Kigger meed,  står med samme spørgsmål

Anmeld

2. oktober 2011

Moms

Det kan jeg kun sige ja til.

Det var ikke det eneste graviditetstegn, men det var meget markant.

Jeg købte ventebukser RET tidligt, for jeg kunne ikke være i andet om eftermiddagen.

Moms

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Det kan jeg kun sige ja til.

Det var ikke det eneste graviditetstegn, men det var meget markant.

Jeg købte ventebukser RET tidligt, for jeg kunne ikke være i andet om eftermiddagen.

Moms

Har faktisk ikke andre tegn end det, men det har stået på et par dage nu og har ikke spist noget der burde give sådan en luft.. Meget mærkeligt, men der er selvfølgelig ikke andet end tiden der vil give svar. Men rart at vide det kan være et evt graviditetstegn. Hvornår stoppede din luft så?

Anmeld

2. oktober 2011

LouiseRH

Har også haft MEGET luft i maven, nogle dage mere end andre

Anmeld

2. oktober 2011

Moms

Anonym skriver:

Har faktisk ikke andre tegn end det, men det har stået på et par dage nu og har ikke spist noget der burde give sådan en luft.. Meget mærkeligt, men der er selvfølgelig ikke andet end tiden der vil give svar. Men rart at vide det kan være et evt graviditetstegn. Hvornår stoppede din luft så?

Hej,

det er et godt spørgsmål. Jeg kan ikke sige dig det - måske en 3 måneder....

Men når det er sagt tror jeg nu stadig, jeg har ekstra luft, men der er så meget andet, der fylder i maven, at jeg ikke rigtig kan skelne.

Moms

Anmeld

2. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

YEP!!! det har jeg også døjet med, og kunne få helt ondt i maven hvis jeg ikke lod luften gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.