Fugt i vuggen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

vitapigen

Andre der har oplevet det?

Jeg var ved at skifte lagen på madrassen og kom til at se i bunden af vuggen at der var en fugtig skjold og madrassen var lidt fugtig på bagsiden Det var heldigvis ikke gået igennem madrassen men tænk at mine lille pige har sovet i det

Hvad gør man for at forebygge det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Janni.

Er der luft huller i bunden af vuggen? Har hørt at der skal være lufthuller for at madrassen kan "ånde"

Anmeld

2. oktober 2011

vitapigen

Janni. skriver:

Er der luft huller i bunden af vuggen? Har hørt at der skal være lufthuller for at madrassen kan "ånde"

Ja der er lufthuller i bunden af vuggen, men de er godt nok ikke midt i og det er der hvor der er kommet skjold

Anmeld

2. oktober 2011

Janni.

vitapigen skriver:

Ja der er lufthuller i bunden af vuggen, men de er godt nok ikke midt i og det er der hvor der er kommet skjold

Hmm noget kunne tyde på at det kunne være problemet. Måske skulle du overveje at få lavet et par huller mere? Jeg ved det ikke, men sundt er det ihvert fald ikke, hverken for vuggen, madrassen eller jeres barn 

Men man burde jo mene at det skulle være iorden fra fabrikantens side ikke? Er der stadig garanti på den, for så ville jeg da klage over den...

Anmeld

2. oktober 2011

vitapigen

Janni. skriver:

Hmm noget kunne tyde på at det kunne være problemet. Måske skulle du overveje at få lavet et par huller mere? Jeg ved det ikke, men sundt er det ihvert fald ikke, hverken for vuggen, madrassen eller jeres barn 

Men man burde jo mene at det skulle være iorden fra fabrikantens side ikke? Er der stadig garanti på den, for så ville jeg da klage over den...

Jeg tror da i hvert fald jeg vil ned og klage over det inden jeg laver ekstra huller, men det kan da bare ikke være rigtig at betale for noget der kan gøre ens barn syg

Men tak for svar, men er jeg virkelig den eneste der har oplevet det??

Anmeld

4. oktober 2011

vitapigen

4. oktober 2011

Corn

Har ikke oplevet det, men stiller tit madrasserne, både i senge og barnevogne, op på siden, så de kan dampe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.