Vis mig din BARNEVOGN. (eller fortæl hvilken du har)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.720 visninger
38 svar
1 synes godt om
2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kunne godt tænke mig at vide hvilken slags vogn størstedelen af jer har, så smid et billede op og fortæl om den (både gode og dårlige erfaringer) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg har købt en brugt Emmaljunga big star Supreme (3 år gammel) som er i super god stand..
Den er ikke taget i brug endnu.. Men den virker bare til at være super god at trille med.. Og har hørt rigtig mange gode erfaringer om den..

Har desværre ikk lige et billede af den jeg har købt.. Men her er et der er fundet på nettet i samme farve/design..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2011

Kofoed.

Vi har en Scadia Go fra babysam og har endnu ikke haft problemer med den, men vores datter er så oss kun 12 dage.

Har ingen billeder af den.

Anmeld

2. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Dette er min barnevogn, en Odder. Den er købt i '89 hvad jeg er blevet oplyst om fra de gamle, men jeg er født april'90 så ved ikke hvad den præcise årgang er. Jeg elsker den, men har dog været lidt ked af den ikk har haft lufthjul når alt det sne har været her.

Anmeld

2. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Vi har os en emmaljunga big star supreme .. i farven silver check , vi har haft en smule problemer med dækene , men ellers så er jeg ovenud tilfreds med den ..

Anmeld

2. oktober 2011

hyskystar

emmaljunga big star supreme

med uniq stel og vi er super glade for den

Anmeld

2. oktober 2011

-Sigrid-

Vi har en brun Brio Kompakt Plus - fordelen er at den ikke fylder meget og kan pakkes sammen til ... meget lidt Jeg har kun hørt gode ting om den (næsten), og nu må vi se til januar/februar om det var et godt køb eller ej - jeg er i hvert fald glad for den indtil videre 

Anmeld

2. oktober 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

Kunne godt tænke mig at vide hvilken slags vogn størstedelen af jer har, så smid et billede op og fortæl om den (både gode og dårlige erfaringer) 

Vi har 2. En Emmaljunga og en Trille Fix.

Vi er meget glade for vores trille vogn, og knapt så glade for Emmaljunga. Også derfor at vi bruger Trille til hverdag og Emmaljungaen hos farfar og farmor.

Carina

Anmeld

2. oktober 2011

An&Jo

jeg har haft et par stykker..

Startede med at købe en brugt odder olympia soft på det klassiske sorte stel, og den var SÅ RINGE og den var tung og træls at gå med.. Men da jeg købte udstyr til at starte med havde jeg ganske enkelt ikke råd til drømmevognen..

Da jeg så fik penge til det kæbte jeg en emmaljunga big star supreme uniq i farven PP Black/red, og jeg elskede den virkelig, det er den bedste barnevogn jeg nogensinde har gået med, og jeg har gået med mange da jeg har været barnepige i mine unge dage.. Den har jeg så lige solgt da min dreng konsekvent nægter at sove i barnevogn herhjemme, så vi bruger kun en når han er i gæstedagpleje og i legestue, og det sker måske en gang i måneden..

Til det formål har jeg købt en brugt Basson, og hold nu op hvor jeg savner min emmaljunga.. den er så tung og så træls at gå med, og i den måned jeg har haft den er den punkteret 3!! gange.. savner mine punkterfri dæk må jeg indrømme..

har lagt billedet ind af emmaljungaen

Anmeld

2. oktober 2011

Levi&LilysMor

Vi har købt en odder med X-dream stel brugt, har ikke lige noget billede af den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.