Hvor er det fustrærende! (mad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

NJN

Hej piger.. Lige lidt brok fra mig! 

Men hvor er det irriterende, at maven aldrig kan bestemme sig for hvad den vil, og hvad den har lyst til!!

Så den sulten, og den er meget sulten så sulten at den knurre, og jeg kan spise ALT og jeg kan blive ved med at spise, og mæthenden kommer bare ikke. Jeg har SÅ mega sulten! 

Nogle timer senere kan jeg være STOP mæt, bare efter enkelte bider.. Og så har maven slet ikke lyst til noget som helst.. Så er det intet der duer.. 

Men det er da dejligt, det er det eneste jeg har at døje med indtil videre.. og jo, + en smule kvalme om aftenen.. Men det er til at holde ud.. Så jeg  for at det ikke bliver  værre med kvalmen en det er nu. 

Havde bare lige brug for at læsse lidt af.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Lone Jakobsen

uh jeg tror mange ved præcis hvordan du har det

da jeg ventede min mellemste søn, var jeg plaget af kvalme, som kom så snart jeg var en anelse sulten. så jeg havde konstant mad på mig af en eller anden slags

Anmeld

5. oktober 2011

debbie19

NJN skriver:

Hej piger.. Lige lidt brok fra mig! 

Men hvor er det irriterende, at maven aldrig kan bestemme sig for hvad den vil, og hvad den har lyst til!!

Så den sulten, og den er meget sulten så sulten at den knurre, og jeg kan spise ALT og jeg kan blive ved med at spise, og mæthenden kommer bare ikke. Jeg har SÅ mega sulten! 

Nogle timer senere kan jeg være STOP mæt, bare efter enkelte bider.. Og så har maven slet ikke lyst til noget som helst.. Så er det intet der duer.. 

Men det er da dejligt, det er det eneste jeg har at døje med indtil videre.. og jo, + en smule kvalme om aftenen.. Men det er til at holde ud.. Så jeg  for at det ikke bliver  værre med kvalmen en det er nu. 

Havde bare lige brug for at læsse lidt af.. 

sådan der har jeg det og jeg er ikke gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.