hej hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.530 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

SaNiNa

Så er vi hjemme fra ferie igen en tag tidliger, vi valgte at kører fredag middag da det regnede og der ikke rigtig var mere sne.

nå men det jeg lige ville fortælle var at jeg er gået 4 dag over tid... så håber vikrelig den er der nu.

Sanne "som har fået skinne og krykker efter et mega styrt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Sanne... Det var da træls med skinne og krykker:'( rigtig god bedring... :) Jeg vil bare sige at jeg håber også for jer at den er der nu, det kunne være rigtig dejligt... Knus fra Camilla.

Anmeld

2. marts 2008

Doktor Doolittle

Det lyder ikke så spændende med styrtet men MEGET spændende at du er gået over tid, glæder mig til at høre mere :D
Knus Tina

Anmeld

3. marts 2008

SaNiNa

vil lige fortælle at jeg skal til lægen med mit knæ i morgen og så skal jeg lige have taget en test osse:) håber virkelig den ikke snyder denne gang...

Sanne

Anmeld

3. marts 2008

Pia.

held og lykke krydser fingre for dig Sanne og håber at den er der nu.... Og god bedring med knæet.

knus & tanker Pia.

Anmeld

4. marts 2008

Mie A

Er der nyt i sagen??? Så spææææææændt :)

Knus

Anmeld

4. marts 2008

SaNiNa

Ja den var positiv men skal nok have en abort da jeg skal have nogle scanninger af mit knæ og de scanninger kan sætte en abort igang... :'(eller skade fostret selv om jeg kun er 3-4 uger henne :'( Hvorfor sker det altid for mig...:'(

Anmeld

4. marts 2008

Mie A

Det er jeg da ked af at høre....
Men er det sikkert at barnet tager skade?

Anmeld

4. marts 2008

Pia.

Tillykke eller hvad man skal skrive....

det lyder da ikke rart... hvad siger lægeren, der må da være noget andet at gøre, behøver du de scanninger af knæet lige nu ???

Hmmm... håber da de finder på noget...
Mange tanke her fra
(H) - fra Pia.

Anmeld

4. marts 2008

Jan9e D

Hej Sanne

Uha hvor jeg føler med dig, men er der ikke mulighed for at få udskudt din scannig til du evt har født? Eller få en anden form for undersøgelse??
For det er da ikke til at bære at nu hvor du endelig er blevet gravid, skal ha en abort:(
Stort (H) herfra Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.