Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camilla1987 skriver: De 2 cm kan vel ikk gøre den store forskel?! Vil meget gerne købe...
De 2 cm kan vel ikk gøre den store forskel?!
Vil meget gerne købe...
Jamen du/i er velkommen til at komme forbi og kigge nærmere på den.
Vi er hjemme i weekenden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meget gerne..
Da vi kommer fra vestsjælland, vil jeg lige høre om den fejler noget?!(orker ikk at læse alle indlæggene)
Camilla1987 skriver: Meget gerne.. Da vi kommer fra vestsjælland, vil jeg lige høre om den fejler noget?!(orker ikk at læse alle indlæggene)
Den har noget rust på hjulene, men det er også det. Hvis man ikke kan leve med det kan man vel skifte hjulene.
Stoffet indei har jeg haft ude og vasket og det står helt som nyt.
Er så forgabt i den...
Så hvad dag og tid på dagen passer jer?
Camilla1987 skriver: Er så forgabt i den... Så hvad dag og tid på dagen passer jer?
Min datter sover mellem 12 og 14 så der er mest ro på
Høre lige manden om hva dag der passer ham - og så skriver jeg lige tilbage, inden længe
Hmm, svigerfar havde sagt at vi kunne få 'julegavepengene' til at købe barnevogn for.. Så ringede lige for at sikre mig det..MEEEN min svigermor har allerede købt andet
Så bliver nød til at springe fra Øv altså...Undskyld hvis jeg havde fået sat dig noget i hovedet...
Camilla1987 skriver: Hmm, svigerfar havde sagt at vi kunne få 'julegavepengene' til at købe barnevogn for.. Så ringede lige for at sikre mig det..MEEEN min svigermor har allerede købt andet Så bliver nød til at springe fra Øv altså...Undskyld hvis jeg havde fået sat dig noget i hovedet...
Det er okay. Det er jo hvad der kan ske.
PT skriver: Hej. Jeg vil gerne købe den. Er den solgt endnu?
Hej. Jeg vil gerne købe den. Er den solgt endnu?
Nej den er ikke solgt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128