Har et spøgsmål vedr Scanningsjordmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

christinak

Vi var til scanning i mandags da jeg var 9+3 og alt så fint ud. Vi fik en masse billeder med hjem og hun sir hun lige vil lægge billederne over på en cd, og det er jo super for vi vil sende cden til mine forældre som arbejder på grønland.Jeg tjekker så cd'en idag inden den skal sendes afsted og der er kun 4 billeder på hvor det ene af dem bare er en blå skærm, så jeg blev lidt skuffet.Nu er det så jeg vil hører om jeg kan tillade mig at ringe og klage imorgen over de manglende billeder på cd'en eller?HilsenChristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Emily2012<3

christinak skriver:

Vi var til scanning i mandags da jeg var 9+3 og alt så fint ud. Vi fik en masse billeder med hjem og hun sir hun lige vil lægge billederne over på en cd, og det er jo super for vi vil sende cden til mine forældre som arbejder på grønland.Jeg tjekker så cd'en idag inden den skal sendes afsted og der er kun 4 billeder på hvor det ene af dem bare er en blå skærm, så jeg blev lidt skuffet.Nu er det så jeg vil hører om jeg kan tillade mig at ringe og klage imorgen over de manglende billeder på cd'en eller?HilsenChristina

Jeg ville ringe og klage, og bede om at få en ny cd.. Du har jo betalt for det..

Anmeld

2. oktober 2011

christinak

BJNGJ. skriver:

Jeg ville ringe og klage, og bede om at få en ny cd.. Du har jo betalt for det..

Ja det kostede jo alligevel 825 kr for scanningen men spørgsmålet er om de kan finde billederne frem igen?

Anmeld

2. oktober 2011

Emily2012<3

christinak skriver:

Ja det kostede jo alligevel 825 kr for scanningen men spørgsmålet er om de kan finde billederne frem igen?

Ellers må de jo lave nogle nye billeder til jer.. Det er jo ikke jeres fejl.. Jeg ville ringe og brokke mig til dem.

Anmeld

2. oktober 2011

babymus77

christinak skriver:

Hun er meget meget sød hende der har klinikken, så det kan du roligt gøre!!! ;-))

Anmeld

2. oktober 2011

christinak

BJNGJ. skriver:

Ellers må de jo lave nogle nye billeder til jer.. Det er jo ikke jeres fejl.. Jeg ville ringe og brokke mig til dem.

Ja rigtig nok må hellere ringe imorgen

Anmeld

2. oktober 2011

christinak

babymus77 skriver:

Hun er meget meget sød hende der har klinikken, så det kan du roligt gøre!!! ;-))

Okay tak hader bare at skulle ringe og brokke mig

Anmeld

2. oktober 2011

babymus77

christinak skriver:

Okay tak hader bare at skulle ringe og brokke mig

Jeg har gået i skole med hende, og du behøver jo ikke brokke dig... Du fortæller bare hvad der er påCd dvd og så ordner de det;-)) hun er super sød!!

Anmeld

2. oktober 2011

christinak

babymus77 skriver:

Jeg har gået i skole med hende, og du behøver jo ikke brokke dig... Du fortæller bare hvad der er påCd dvd og så ordner de det;-)) hun er super sød!!

Ved du om de kan finde billederne igen dernede?

Anmeld

2. oktober 2011

Den kommende far

christinak skriver:

Det er jo en del af det i har betalt for så selvfølgelig skal du ringe og klage og forlange at få det ordnet

Vores scanningsdame gemmer alle vores billeder på hendes computer i et stykke tid.

HVis det nu havde været en computer og der fejl eller mangler ville du garanteret klage med det samme 

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.