Jeg er her stadig med stor mave. Jeg må ærligt indrømme at jeg nok allerede for lææænge siden vidste at vores lille guldklump ville blive et oktober barn, men man går jo hele tiden og håber på et mindre mirakel og han ville komme lidt før eller til tiden... Men nej.... Maven er stadig stor. Tiden hedder 40+4 og jeg må ærligt indrømme at jeg synes at han godt må se at komme ud. Hver eneste aften tænker jeg på om det bliver i nat (med de to andre startede veerne om natten) og når jeg så vågner om morgenen uden at der er sket noget tænker jeg.. " nå heller ikke i nat" og så går dagen bare sin trælse gang. Jeg ligner efterhånden en elefant med al den væske i fødder og hænder, dog intet alarmereden i følge min læge, men det snurrer helt op i knæene og det er jo absolut ikke blevet nemmere at finde en god sovestilling hverken om dagen og natten.
Men gud hvor jeg glæder mig til at kommer til verden- glæder mig til at klæde ham på med alt det fine tøj som bare står klar til han har lyst til at komme ud. Glæder mig til at holde 14 dages barsel med manden og til turene med barnevognen, som det efterhånden er 2,5 år siden vi gjorde det med den sidste
Er der andre end mig som endnu ikke har født???
Jeg håber det er ok jeg gerne vil blive her i gruppen- det er jo her jeg har hørt til hele tiden og føler jeg gerne vil blive selvom jeg har en stædig dreng som så altså kan risikere først at komme d. 12. oktober, hvor jeg er 14 dage over tid.
Og selvfølgellig tillykke til alle jer som har født. Det er vel nok helt fantastisk at følge alle de skønne babyer- glæder mig til at høre mere og se flere billeder efterhånden som de udvikler sig og bliver større.
Louise
Anmeld