Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en meget ubehagelig trykken i underlivet og i bækken, sådan bag til,. Har ikke fået mine menstruationer, 3 uger forsinket, har taget test 4 gange, men de er negative .. Hva kan det være ?!
Når jeg sætter mig ned føles det som om hele mit underliv falder ud, og det gør møghamrende ondt Har det aller bedst når jeg sidder på en bestemt måde, men er ikk lige til at skulle sidde ned hele tiden, når man har en lille prinsesse på 1 år ..
Nogen der har oplevet det selv eller ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
overhovedet slet ingen
Kan intet finde på nettet, kun bækkenløsning, men det tror jeg ikk det er ??
MillesMor111010 skriver: Har en meget ubehagelig trykken i underlivet og i bækken, sådan bag til,. Har ikke fået mine menstruationer, 3 uger forsinket, har taget test 4 gange, men de er negative .. Hva kan det være ?! Når jeg sætter mig ned føles det som om hele mit underliv falder ud, og det gør møghamrende ondt Har det aller bedst når jeg sidder på en bestemt måde, men er ikk lige til at skulle sidde ned hele tiden, når man har en lille prinsesse på 1 år .. Nogen der har oplevet det selv eller ?
Jeg ved godt det lyder lidt underligt, men er du forstoppet eller har du måske noget luft der sidder i klemme? Jeg kan nemlig godt få ondt nede i det område og sådan som du beskriver, hvis jeg ahr luft i klemme eller er forstoppet, selvom de fleste andre oplever smerterne helt oppe i maven
Frøken J. skriver: Jeg ved godt det lyder lidt underligt, men er du forstoppet eller har du måske noget luft der sidder i klemme? Jeg kan nemlig godt få ondt nede i det område og sådan som du beskriver, hvis jeg ahr luft i klemme eller er forstoppet, selvom de fleste andre oplever smerterne helt oppe i maven
Er ihvertfald ikk forstoppet, det er helt sikkert Men kan oss ha den følelse men det her er meget mere ømt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128