Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby84 skriver: hvor er du flot... det er vildt men man kan jo allerede se en forskel.... Det synes jeg også man kan herhjemme selvom det er meget lidt endnu.
hvor er du flot... det er vildt men man kan jo allerede se en forskel.... Det synes jeg også man kan herhjemme selvom det er meget lidt endnu.
tak søødeJa jeg syntes også allerede at man begynder at se en forskel
Frøken J. skriver: Sikke en fin lille bule! Virkelig hyggelig at følge! Og der kommer jo bare til at ske så meget den næste tid med lægebesøg, NF-scanning osv! Nyd det
Sikke en fin lille bule! Virkelig hyggelig at følge! Og der kommer jo bare til at ske så meget den næste tid med lægebesøg, NF-scanning osv! Nyd det
Tusinde tak sødeJa det er helt vildt, og jeg ser bare frem til det hele
tanja. skriver: Ih så fin maven bliver
Ih så fin maven bliver
Ja Det er så hyggeligt det med mavebillederOg virkelig noget jeg har gået og glædet mig til
Tiden går så meget hurtigre når man ikk er i behandlig, men har guldet i maven
Hvor er det dejligt for jer og sikke en fin lille baby-hule Jeg er 23+1 i dag og forstår det SLET ikke - tiden er også bare FLØJET afsted med hastig fart - dejligt dejligt!
Pøj pøj fremover
Miia90 skriver: Tiden går så meget hurtigre når man ikk er i behandlig, men har guldet i maven
jaa det er så fedt altsåJeg klager ikke
CmarianN skriver: Hvor er det dejligt for jer og sikke en fin lille baby-hule Jeg er 23+1 i dag og forstår det SLET ikke - tiden er også bare FLØJET afsted med hastig fart - dejligt dejligt! Pøj pøj fremover
ja det er da så dejligtTiden må godt fortsat gå med den fart Så er det nemlig heller ikke langtid til at jeg er færdig med skolen hvilket jeg glæder mig meget til
LouiseVous skriver: Ejh hvor er den fiiiiiiin søde. Ihh hvor det klæder dig ... Alt vel søde? Knuser
Ejh hvor er den fiiiiiiin søde. Ihh hvor det klæder dig ... Alt vel søde? Knuser
Årh tusinde tak hvor er du søøøødAlt er vel, har bare så sørens meget med skolen lige pt, plus at jeg er så ufattelig træt lige i tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128