Søger gåvogn med aktiviteter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.006 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Simonsen

Hej

Søger en gåvogn til min datter, alså sådan een, hvor hun kan stå i og gå rundt, hvor der er en masse ting hun kan trykke på, evt. m. lyde og lys.

Bor i østjylland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

morethanperfect

Simonsen skriver:

Hej

Søger en gåvogn til min datter, alså sådan een, hvor hun kan stå i og gå rundt, hvor der er en masse ting hun kan trykke på, evt. m. lyde og lys.

Bor i østjylland.

Jeg har en men bor på sydfyn

Anmeld

2. oktober 2011

Toshiba

Simonsen skriver:

Hej

Bor i østjylland.

jeg har en i lyserød og pink med Peter Plys - jeg bor på vestsjælland men den kan da sendes

Anmeld

2. oktober 2011

Simonsen

Toshiba skriver:

jeg har en i lyserød og pink med Peter Plys - jeg bor på vestsjælland men den kan da sendes

Hejsa!

okay, kan du evt. sende mig et billede og hvad koster den??

Anmeld

2. oktober 2011

Simonsen

morethanperfect skriver:

Jeg har en men bor på sydfyn

Hej

hmm den kan jo sendes, ved ik om det er vildt dyrt. kan du evt. sende mig et billede og hvad er prisen for den, hvis jeg nu må eje den

Anmeld

2. oktober 2011

Toshiba

Simonsen skriver:

Hejsa!

okay, kan du evt. sende mig et billede og hvad koster den??

her er der billeder - den er jo ikk rengjort - men du kan da se den

Der medfølger 2 Peter Plys bamser på pind til at sætte på også (i de huller du kan se på sidste billede)  - jeg har bare ikke brugt dem - da jeg er bange for hun kommer til skade på dem

pris.... vi kan sige 250 kr. inkl. porto - det er 185 kr. for vognen og 65 kr. til porto for pakke uden omdeling

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2011

Toshiba

der er forresten musik og lys i - den aktivitets plade kan man tage af - så er der et bord med 2 "skåle" nedenunder

Anmeld

2. oktober 2011

morethanperfect

Simonsen skriver:

Hej

hmm den kan jo sendes, ved ik om det er vildt dyrt. kan du evt. sende mig et billede og hvad er prisen for den, hvis jeg nu må eje den

Okay .. Ser lige om jeg kan finde et billede til dig

Anmeld

2. oktober 2011

morethanperfect

Simonsen skriver:

Hej

Her er et billede .. Den spiller melodier når man trykker på knapperne ..

100 kr. ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2011

Simonsen

Simonsen skriver:

Hej

Hej igen, den er rigtig fin, kan man justerer i højden?? og hvilket mærke er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.