Nye veninder med børn ca. 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

camillakrath

Hej tøser

Vil rigtig gerne have lidt flere veninder, der har barn på samme alder som jeg har. En der (måske) kan sætte sig ind i ens hverdag, og hvad jeg oplever af finurligheder

Jeg hedder Camilla, er 23 år, bor med min kæreste på 29, og har Benjamin på snart 5,5 måned. Han er født en måned for tidligt og vejede kun 1800 gram. Lige i tiden går jeg hjemme på barsel.

Håber at høre fra dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

camillakrath

camillakrath skriver:

Hej tøser

Vil rigtig gerne have lidt flere veninder, der har barn på samme alder som jeg har. En der (måske) kan sætte sig ind i ens hverdag, og hvad jeg oplever af finurligheder

Jeg hedder Camilla, er 23 år, bor med min kæreste på 29, og har Benjamin på snart 5,5 måned. Han er født en måned for tidligt og vejede kun 1800 gram. Lige i tiden går jeg hjemme på barsel.

Håber at høre fra dig.

Anmeld

1. oktober 2011

Benjamins_Mor

Hej :-)

Hvor er du fra? - Jeg bor i Helsingør(nordsjælland), Jeg har Benjamin på 1år.. Han er godt nok en lille smule ældre. Men han er osse født 7 uger for tidligt. Vejede 2115.. 

Sandra :-) 

Anmeld

21. november 2011

Alexander&Lærke

camillakrath skriver:

Ja hvor er du fra..... Jeg kommer fra Ry i det midtjyske og har en pige på 4 md...... Hun er ikke født for tidligt, er også mor til en dreng på 4 så ved lidt om drengebørn Jeg er selv 30, men meget ung af sind...

Anmeld

21. november 2011

Nolle

Ja som de andre hvor er du fra ;D 

Jeg har en søn på 6 mdr, han kom 4 dage før termin så så meget tidliget er han heller ikke født - er slev 21 og min kæreste bliver 20 til nytår (; .. Vi bor i norjylland, 

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Vil også gerne vide hvor du er fra.

Jeg har Benjamin på 10½ mdr. Godtnok lidt ældre end din. Jeg kommer fra Bjerringbro i midtjylland.

Anmeld

21. november 2011

camillakrath

Hej alle

Undskyld det sene svar. Har haft lidt problemer med de der notifikationer

Vi bor i Aalborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.