Vi venter en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

4xGreve

Ja så var vi til scanning i går (fredag) og ved samme anledning fik vi kønnet at vide og vi venter os en fin lille lang DRENG så Daniella skal have en lillebror

Vi syntes det er super fedt at få lov at prøve begge dele og vi er meget stolte, og endnu beder nu bliver det meget svært at sammenligne vores børn hvilket var en af de mange ting jeg frygtet...

Alt ser fint ud og er helt perfekt... det kan ikke blive beder og min livmoder hals er 4cm så meget beder kan det jo ikke blive

TrioeN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

4kløver

Tillykke..

Anmeld

1. oktober 2011

Jakob'sMor

Tilykke

Anmeld

1. oktober 2011

peitersen23

Tillykke

Anmeld

1. oktober 2011

saxa

Stort tillykke søde!! Har slet ikk opfattet du var gravid?? men hvor er det skønt!! Og er sikker på daniella bliver en super god storesøster hvordan går det ellers hos jer- håber alt er vel.. Kram

Anmeld

1. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med lillebror

Anmeld

1. oktober 2011

4xGreve

saxi skriver:

Stort tillykke søde!! Har slet ikk opfattet du var gravid?? men hvor er det skønt!! Og er sikker på daniella bliver en super god storesøster hvordan går det ellers hos jer- håber alt er vel.. Kram

hehe jo jo er 20+1 idag...

Jamen her går det okay... nyder graviditeten nyder, Daniella og den alder hun er i lige nu for nøj hvor syntes jeg hun er vidunderlig, og manden og jeg ja det køre også bare som det skal så her kan jeg ikke brokke mig, det er kun økonomien der sejler men hvad det er jo kun penge (siger man jo) og mandens pludslig forbrug på en barnevogn hehe... hvad med jer?

Anmeld

1. oktober 2011

4xGreve

tak til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.