Store hvide klumper/klatter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.866 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej alle

Søger lige lidt råd her..

Idag når jeg har tørt mig efter toilet besøg er der kommet nogle store hvide klumper/klatter på papiret som jeg vil mene er udflåd.. det lugter ikke, og det er helt hvidt men det kan da ikke være normalt at det kommer i klumper/klatter på den måde?? Jeg har ikke oplevet det før, og normalt lægger jeg ærmest ikke mærke til at jeg har udflåd..

ville i konsultere jeres læge med det?? måske med en opringning mandag?? Eller ville i se tiden an??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

Hej alle

Søger lige lidt råd her..

Idag når jeg har tørt mig efter toilet besøg er der kommet nogle store hvide klumper/klatter på papiret som jeg vil mene er udflåd.. det lugter ikke, og det er helt hvidt men det kan da ikke være normalt at det kommer i klumper/klatter på den måde?? Jeg har ikke oplevet det før, og normalt lægger jeg ærmest ikke mærke til at jeg har udflåd..

ville i konsultere jeres læge med det?? måske med en opringning mandag?? Eller ville i se tiden an??

tror du ikke det er ægløsning??

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

tror du ikke det er ægløsning??

det kan da egentlig godt være..

det passer med at jeg er midt i min cyklus.. har bare aldrig oplevet det før..

Anmeld

1. oktober 2011

saxa

Tror bestemt ikk der er grund til bekymring.. Ville ikk selv kontakte læge, medmindre jeg havde mistanke om en svampeinfektion.. Hvilket det IKKE lyder til dit er

Anmeld

2. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

det kan da egentlig godt være..

det passer med at jeg er midt i min cyklus.. har bare aldrig oplevet det før..

Hvis du har født for nyligt kan det være derfor. Mangle oplever at det der med synligt forandret udflåd ved ægløsning kommer efter første fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.