hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

camillahej

Hej alle sammen! Jeg har brug for hjælp var lige ankommet til klasse fest og har ikke haft nogle tegn på mens, har ingen smerter i maven eller noget.

MEN jeg skulle på toilet og tisse og da jeg tørre mig ser jeg blod på papiret altså som om jeg har min almindelige mens er kun 4+1 idag så er så sindsygt bekymret og bange puha har kæmpet Laaaaaang ti for at blive gravid og er det endelig og så bløder jeg sku!!!! Hmm nogle af jer der har oplevet det samme og alligevel er gravide..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Filippa & Liva

åh nej, smukke. 

håber virkelig ikke det betyder noget dårligt - hvor meget har du blødt og har du blødt siden eller haft ondt?

Anmeld

2. oktober 2011

camillahej

BigBabyWish skriver:

åh nej, smukke. 

håber virkelig ikke det betyder noget dårligt - hvor meget har du blødt og har du blødt siden eller haft ondt?

jammen jeg har blødt første gang igår måske lidt mindre end en alm mens og så har jeg kun haft lidt ondt i maven igår men spiste ikke noget mad overhoved fordi jeg har været så bange og ked af det så kan godt være derfor jeg har haft lidt ondt . er satme så bange!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

2. oktober 2011

Turtles

camillahej skriver:

Hej alle sammen! Jeg har brug for hjælp var lige ankommet til klasse fest og har ikke haft nogle tegn på mens, har ingen smerter i maven eller noget.

MEN jeg skulle på toilet og tisse og da jeg tørre mig ser jeg blod på papiret altså som om jeg har min almindelige mens er kun 4+1 idag så er så sindsygt bekymret og bange puha har kæmpet Laaaaaang ti for at blive gravid og er det endelig og så bløder jeg sku!!!! Hmm nogle af jer der har oplevet det samme og alligevel er gravide..

Åh nej

Jeg ville helt klart ringe til læge vagten og eventuelt komme til en akut gyno som kan se om alt er ok?

Mener at det er meget normalt at man kan plet bløde lidt, men jeg ved ikke hvor meget?
Så helt klart kontakt læge nu!!

Anmeld

5. oktober 2011

Mauser.

Åh nej dog søde !!!! ring til lægen og bliv undersøgt, håber virkelig ikke at det betyder at du ikke er gravid længere

Anmeld

5. oktober 2011

SussieThyssen

camillahej skriver:

Mange kvinder bløder lidt omkring den tid hvor de skulle have haft mens efter de er blevet gravide, men jeg synes helt sikkert  du skal kontakte din læge og måske få et tjek, og så heller hold dig lidt i ro og se om ikke det går i sig selv.
Jeg krydser fingre for dig og ønsker alt det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe kram herfra!!

Få ringet til lægen, og så krydser jeg lige alt jeg kan for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.