Anonym skriver:
Jeg ved ikke, hvad der går af mig i dag, men jeg er bare helt nede.. er virkelig ked af det tuder hel tiden, og jeg er bare helt nede i et dybt hul... hva skal jeg gøre? jeg er lige på terminstidspunktet uden tegn til noget som helst sker snart men jeg kan bare ikke tro at det er derfor, at jeg er helt nede i kulkælderen... men føler mig dybt deprimeret i dag og har bar elyst til at gemme mig under dynen og aldrig komme frem igen 

på samme tid føler jeg mig så ulækker... jeg har taget nok 25 kilo på og det lovede jeg mig selv ikke skulle ske.. og min familie har ikke tendnes til automatisk at tabe sig under amning... så nu skal jeg i gang med et vægttab. IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg magter det ikke. jeg ser så klam ud! når jeg skal se mig selv på billeder med min nyfødte (hvis han da overhovedet gider komme ud) kommer der bare til at ligge sådan en tyk ko med dobbelthage 
Jamen dog 
- Måske har det alligevel en lille smule at gøre med den forestående fødsel? Jeg ved i hvert fald, at det kan være ret uoverskueligt: Kan man nu finde ud af det, kommer det hele til at gå godt og vil de overhovedet overlade sådan et stort ansvar til mig at passe på verdens mest fantastiske baby? (!
)
Jeg ved i hvert fald, at når du ligger der med den lille i armene, er du ret ligeglad med, hvordan du ser ud, og det bliver helt klart for dig, at den bedste mor for dit barn er DIG, uanset hvad vægten i øvrigt siger 
Så op med hovedet, prøv evt. at få sovet lidt og vid, at du ikke er den eneste, der har dage, hvor man har lyst til at gemme sig under dynen, mor eller ej..
Knus fra Molly 
Anmeld