Deprimeret i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke, hvad der går af mig i dag, men jeg er bare helt nede.. er virkelig ked af det tuder hel tiden, og jeg er bare helt nede i et dybt hul... hva skal jeg gøre? jeg er lige på terminstidspunktet uden tegn til noget som helst sker snart men jeg kan bare ikke tro at det er derfor, at jeg er helt nede i kulkælderen... men føler mig dybt deprimeret i dag og har bar elyst til at gemme mig under dynen og aldrig komme frem igen på samme tid føler jeg mig så ulækker... jeg har taget nok 25 kilo på og det lovede jeg mig selv ikke skulle ske.. og min familie har ikke tendnes til automatisk at tabe sig under amning... så nu skal jeg i gang med et vægttab. IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg magter det ikke. jeg ser så klam ud! når jeg skal se mig selv på billeder med min nyfødte (hvis han da overhovedet gider komme ud) kommer der bare til at ligge sådan en tyk ko med dobbelthage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

ingen opmuntring???

Anmeld

1. oktober 2011

Molly8

Anonym skriver:

Jeg ved ikke, hvad der går af mig i dag, men jeg er bare helt nede.. er virkelig ked af det tuder hel tiden, og jeg er bare helt nede i et dybt hul... hva skal jeg gøre? jeg er lige på terminstidspunktet uden tegn til noget som helst sker snart men jeg kan bare ikke tro at det er derfor, at jeg er helt nede i kulkælderen... men føler mig dybt deprimeret i dag og har bar elyst til at gemme mig under dynen og aldrig komme frem igen på samme tid føler jeg mig så ulækker... jeg har taget nok 25 kilo på og det lovede jeg mig selv ikke skulle ske.. og min familie har ikke tendnes til automatisk at tabe sig under amning... så nu skal jeg i gang med et vægttab. IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg magter det ikke. jeg ser så klam ud! når jeg skal se mig selv på billeder med min nyfødte (hvis han da overhovedet gider komme ud) kommer der bare til at ligge sådan en tyk ko med dobbelthage

Jamen dog

- Måske har det alligevel en lille smule at gøre med den forestående fødsel? Jeg ved i hvert fald, at det kan være ret uoverskueligt: Kan man nu finde ud af det, kommer det hele til at gå godt og vil de overhovedet overlade sådan et stort ansvar til mig at passe på verdens mest fantastiske baby? (! )

Jeg ved i hvert fald, at når du ligger der med den lille i armene, er du ret ligeglad med, hvordan du ser ud, og det bliver helt klart for dig, at den bedste mor for dit barn er DIG, uanset hvad vægten i øvrigt siger

Så op med hovedet, prøv evt. at få sovet lidt og vid, at du ikke er den eneste, der har dage, hvor man har lyst til at gemme sig under dynen, mor eller ej..

Knus fra Molly

Anmeld

1. oktober 2011

gonefishing

Sådan er det jo

Jeg hørte også konstant på at man taber sig når man ammer.... hmmm måske er der nogle der gør  

Jeg tog 29kg på og tabte kun 10kg her efter 9 måneder sådan er der mange der har det.

Men man er jo selv herre over det, jeg var også ked af jeg tog så meget på, og følte mig ulækker og gør det da stadigvæk til tider, men men men... jeg har jo kun mig selv at takke! -jeg kan ikke tabe mig med mindre jeg går ud og løber langt. sådan er det jo, op med humøret mange har det på samme måde. det handler om at tænke positivt og kunne grine lidt over "slaske". ellers må man jo bare gøre noget ved det  

Anmeld

1. oktober 2011

Tullemuzz

Jeg har også haft en dag hvor jeg har svinget meget i humøret i dag det ene øjeblik er jeg bare så vred og skelder min kæreste ud og det næste sidder jeg og tuder.

Da jeg fødte vores søn havde jeg taget 10kg og syntes jeg var ved er i forvejen buttet og når jeg ser de første besøgsbilleder ligner jeg et lig, havde mistet meget blod, og kan godt fortryde at jeg sagde ja til besøg så tidligt, men på den anden side har jeg heller ikke noget imod at man kan se at jeg lige havde født blikket falder automatisk på den lille guldklump i mine arme.

Men du skal da lige have en stor  herfra håber du snart kommer i bedre humør (kan være det er et tegn på at der snart sker noget, homonerne pisker jo rundt )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.