Julegave ønsker 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Hvor sjovt at vores lister ønskesedler ligner hinanden SÅ meget! 

*Dublo
*Børne bord/stole sæt - gerne med bænk
*Hammerbrædt
*Biler, traktorer og andet med hjul - i plastic
*Puttekasse
*Stabletårn
*Sandkasse legetøj
*Legetøj til badekar
*Brioklovn
*Den store brio-hund
*Alm. blå/rød scooter med gummihjul
*Tøj str. 92 og op
*Juniordyne 

Det er faktisk svært med de her ønsker. For man skal jo tænke helt frem til de er 2. Johannes får jo lige gaver 2 gange med en måneds mellemrum og så ikke mere det år. 

Har også haft disse på, men tror alligevel de venter til næste år.

*græs-slå-maskine
*trillebør
*værktøj
*legekøkken og mad 

Tror det er en god ide at vente med de ting... Altså han tager ikke skade af at få dem nu jo, men nok bare mere glæde næste år

Og så vil jeg da lige have stabletårnet smidt på min liste - som ja, er forbavsende lig din!

Felix får jo så gaver igen i slut marts, men det havde været lidt smart hvis de fik gaver sommer og vinter.. Så kan man ønske sig årstidsbestemte ting og rent faktisk vide hvad str. de bruger, istedet for at gætte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Tror det er en god ide at vente med de ting... Altså han tager ikke skade af at få dem nu jo, men nok bare mere glæde næste år

Og så vil jeg da lige have stabletårnet smidt på min liste - som ja, er forbavsende lig din!

Felix får jo så gaver igen i slut marts, men det havde været lidt smart hvis de fik gaver sommer og vinter.. Så kan man ønske sig årstidsbestemte ting og rent faktisk vide hvad str. de bruger, istedet for at gætte

Ja, jeg er jo selv vat til at få gaver august og december, og har altid synes det var synd for min søster der havde fødselsdag i november. Men mon ikke ungerne i virkeligheden er glade for deres fødselsdage

JA, den tøj str. der...  Men hvis de bare får noget fra 92 og op skal det nok gå. Det ville være værre at få noget i str. 56 

Anmeld

6. oktober 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Ja, jeg er jo selv vat til at få gaver august og december, og har altid synes det var synd for min søster der havde fødselsdag i november. Men mon ikke ungerne i virkeligheden er glade for deres fødselsdage

JA, den tøj str. der...  Men hvis de bare får noget fra 92 og op skal det nok gå. Det ville være værre at få noget i str. 56 

Og jeg har jo i juli...

Vi har desværre bare ikke så mange "kvikt tænkende".. så de kunne nemt finde på at købe sommertøj i str. 92... Vi fik også, i barselsgave, sommertøj i str. 80.... Han bruger 74 nu... Så måske ender jeg alligevel med at pille tøjet af igen.. 

Svigermor er sød til at spørge, at hvis hun vil give tøj til jul, hvad str. har vi så brug for... Det er da til at arbejde med  

Anmeld

6. oktober 2011

Elvers

Mange inspirerende ønsker i har til de små! Jeg ikke skænket julen en tanke endnu - nok fordi jeg skal aflevere bachelopgave lige inden jul men jeg tænker at der skal tilføjes en løbecykel til ønskesedlerne, hvis i alligevel tænker et par år frem knus Laura

Anmeld

6. oktober 2011

Sofia

I dag var jeg i Rema efter grød til Alfred, og der så jeg at de allerede har chokolade julemænd og andet juleslik fremme, altså vi er liiiiiige gået ind i oktober, synes virkelig det er for tidligt. Men ikke desto mindre har jeg da også tænkt på juleønske

Alfred ønsker sig:

Tøj i størrelse 86

Flyverdragt i størrelse 80 - eller måske 86, vi har en i 74, nu må jeg lige se hvornår han vokser ud af den.

Vinterjakke

Sengetøj til juniordynen, gerne fra Roommate

Tyk fast sengerand - gerne fra Roommate

Legetøj, hvad end han synes er sjovt til den tid, for tiden hitter alt der lyser og siger mekaniske lyde, må se hvad der er IN til jul!

Alberte synger med de små

Bøger af Astrid Lindgren

Sko

Hmm, mere er jeg ikke kommet i tanke om!

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

ej er helt flov over min, men det hun får til jul bliver slettet og så gælder den i marts igen.

• Åh abe boks
  • De små synger- bog + cd
  • bObles Lampe Ko – Lilla: set i ønskebørn
    • Store bobles tumle dyr
    • Fødselsdagstog
    • Legesager
    • Gips sæt til hånd og fodaftryk
    • Bog: Thea Tunge
    • H.C Andersens store eventyrssamling
    • følebog
    • Wheely Bug" mariehøne
    • Brio stableklovn
    • Maxi Cosi Carseat Axiss 2011 total black set på kidsroom.de
    • Tøj str 74-80- IKKE NOGET HJEMMESTRIK(HUN HAR RIGELIGT)
    • Lamaze puttekase
    • Lamaze elefanten eddie med musik
    • Fisher price laugh& learn puppy
    • Sengetøj til juniordyne
    • Kids wood kuglebane
    • Brio gåvogn sort
    • Brio trækgiraf
    • Ghettoblaster/cd afspiller
    • Penge til støvler, flyverdragt
    • Kiddy legetæppe: Yellow Bear og venner- www.kiddyplanet.dk
    • Voksi pose retro black
    • Økologisk sengerand Sebra- Lilla fugle

Anmeld

12. oktober 2011

CA

Elvers skriver:

Mange inspirerende ønsker i har til de små! Jeg ikke skænket julen en tanke endnu - nok fordi jeg skal aflevere bachelopgave lige inden jul men jeg tænker at der skal tilføjes en løbecykel til ønskesedlerne, hvis i alligevel tænker et par år frem knus Laura

Så er det da klart at julen går i glemmebogen! Mon ikke også det blir jul alligevel?

Løbecykel fik han i dåbsgave, så den er i hus her 

Anmeld

12. oktober 2011

DK

Uhh i har mange gode ønsker!

Vi ønsker os mange af de ting i allerede har skrevet, men derudover også:

-Biler. De små klassiske fra da vi var børn.

- Magic bricks (de der i farvestrålende plastic klodser med "dutter" overalt. I havde dem sikkert da i selv var børn. Se dem evt. under byggeklodser på www.denblaagiraf.dk )

-Legesager til badet. Vi ønsker os det der "hjul" man kan sætte fast på væggen i bruseskabinen med sugekop og så hælde vand igennem osv.

-Schelich dyr. Vi har allerede ko, gris, hane, kat, får, hest og elefant, men vi vil gerne have maaange flere.

- flyverdragt str. 86. Vi har en str. 80 men den holder helt sikkert ikke hele vinteren. Jeg ønsker mig et skisæt fra ESL. Så kan vi bruge jakken for sig selv også, idet jeg tror at den Hummel vinterjakke vi har i str. 86 heller ikke holder hele vinteren. Den er allerede nu RET stram om maven  (dog med enormt lange ærmer?!?)

- trappegitter og brændeovnsgitter... (jooo, det er klart Richard der bliver mest glad for ikke at brænde snitterne eller brække halsen i længden, så kun passende at det er på hans ønskeseddel)

-Tøj str. 86/92

- Hjemmesko fra Bundgård str. 21. Dem med lynlås

- Dukke. Gerne en med blød krop. Gerne en dreng.

- Noget der kan køre automatisk. Gerne med lyd og lys også.

-træpuslespil, lette

-Pegebøger med flotte billeder/små historier (Richard ELSKER når vi læser bogen om Albert der vil kysse...)

-Hagesmækker. MANGE FLERE HAGESMÆKKER! Små og store, af bomuld og plastik, i blå/brun/sort/med stjerner eller biler, købte eller hjemmelavede.

- Svampelampe http://lirumlarumleg.dk/product/Heico/Svampelampe-paddehat-r%F8d

-Bolde. I alle farver, størrelser, udformninger og materialer. (hoppebolde, fodbolde, rubbabu bolde, rispose-bolde, osv).

-Trillebør i metal til udendørsbrug.

-Babygynge til udendørsbrug.

-Djeco hammerspil, høne.

-Klassiske Brio Tog. Togbane, vognsæt, huse, mennesker (det er jo så megadyrt at vi ligeså godt kan komme igang med at ønske os det)

Det var vist det. Vi har både wheely bug, 3 hjulet cykel, legemad og tallerkner og dukkeudstyr i overflod, masser af klodser i alle farver og størrelser, gåvogn, bobles dyr, autostol, osv. 

Anmeld

16. oktober 2011

2babygirls

Karina84 skriver:

Hej dav!

Nu kommer tiden hvor familien begynder og spørge efter julegave ønsker til vores små guldklumper, såååååå skal vi ikke ha gang i en julegave inspirations tråd?  

Jeg kan lægge ud med at sige at jeg er helt blank  

Her er Madeleines ønsker... Liiiidt dyre nogle af dem, men så må mor og far bare købe dem hæhæ

1) V-tech lære bog (http://www.toysrus.dk/Brands/V-TECH/PETER%20PLYS%2 0interaktiv%20lære-%20og%20legebog.aspx?id=61 1877)

2) Play2learn dansemåtte (toys'r'us)

3) Flade plasttallerkner med peter plys, kaj og andrea, barbapappa

4) Fatboy sækkestol i rød (http://www.prispresseren.dk/pi/Fatboy_Original_S&# 230;kkestol_Rød_2293_132.aspx)

5) DVD til bilen. to skærme i 8-10"

6) Peter plys tegnebræt (http://www.toysrus.dk/Brands/Disney%20Artist/PETER %20PLYS%20tegnebræt.aspx?id=614654)

7) højdemåler i træ

Anmeld

25. oktober 2011

christ85

Hej alle glade med-mødre

Ville bare sige til alle mødre derude at man kan bruge e-ønsker.dk til at lave ønskesedler til sine små - de samarbejder med pricerunner, så det bliver nemt at finde det billigste og man slipper for selv at bruge timer på det. 

Har selv rigtig god erfaring med siden - det er super nemt!

Moderlige hilsner Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.