Uhh i har mange gode ønsker!
Vi ønsker os mange af de ting i allerede har skrevet, men derudover også:
-Biler. De små klassiske fra da vi var børn.
- Magic bricks (de der i farvestrålende plastic klodser med "dutter" overalt. I havde dem sikkert da i selv var børn. Se dem evt. under byggeklodser på www.denblaagiraf.dk )
-Legesager til badet. Vi ønsker os det der "hjul" man kan sætte fast på væggen i bruseskabinen med sugekop og så hælde vand igennem osv.
-Schelich dyr. Vi har allerede ko, gris, hane, kat, får, hest og elefant, men vi vil gerne have maaange flere. 
- flyverdragt str. 86. Vi har en str. 80 men den holder helt sikkert ikke hele vinteren. Jeg ønsker mig et skisæt fra ESL. Så kan vi bruge jakken for sig selv også, idet jeg tror at den Hummel vinterjakke vi har i str. 86 heller ikke holder hele vinteren. Den er allerede nu RET stram om maven
(dog med enormt lange ærmer?!?)
- trappegitter og brændeovnsgitter...
(jooo, det er klart Richard der bliver mest glad for ikke at brænde snitterne eller brække halsen i længden, så kun passende at det er på hans ønskeseddel)
-Tøj str. 86/92
- Hjemmesko fra Bundgård str. 21. Dem med lynlås
- Dukke. Gerne en med blød krop. Gerne en dreng.
- Noget der kan køre automatisk. Gerne med lyd og lys også.
-træpuslespil, lette
-Pegebøger med flotte billeder/små historier (Richard ELSKER når vi læser bogen om Albert der vil kysse...)
-Hagesmækker. MANGE FLERE HAGESMÆKKER! Små og store, af bomuld og plastik, i blå/brun/sort/med stjerner eller biler, købte eller hjemmelavede.
- Svampelampe http://lirumlarumleg.dk/product/Heico/Svampelampe-paddehat-r%F8d
-Bolde. I alle farver, størrelser, udformninger og materialer. (hoppebolde, fodbolde, rubbabu bolde, rispose-bolde, osv).
-Trillebør i metal til udendørsbrug.
-Babygynge til udendørsbrug.
-Djeco hammerspil, høne.
-Klassiske Brio Tog. Togbane, vognsæt, huse, mennesker (det er jo så megadyrt at vi ligeså godt kan komme igang med at ønske os det)
Det var vist det. Vi har både wheely bug, 3 hjulet cykel, legemad og tallerkner og dukkeudstyr i overflod, masser af klodser i alle farver og størrelser, gåvogn, bobles dyr, autostol, osv.