Babywalz.dk - Er den Ægte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Witt

Anonym skriver:

Ja, flyverdragter til 40 kr osv, det jo røverpriser 

Jaa nemlig, men hvis man bestiller derfra, så skal man jo nok købe en del hjem og ikke kun et styk tøj, bliver jo dyrt så, da man skal betale for porto ..

Men personligt, ville jeg ikke selv købe derfra uden at høre fra nogen der har købt fra siden eller evt kender den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Babywalz.dk

der er godt nok billige sparkedragter!

Nogen der har shoppet der? og ved om den er ægte? 

Synes ikke jeg kan se e-handelsmærket på den hjemmeside? Alene af den årsage ville jeg ikke turde

Anmeld

1. oktober 2011

hyskystar

tror den er ægte det ser også ud til de har en butik i fields

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Witt skriver:

Jaa nemlig, men hvis man bestiller derfra, så skal man jo nok købe en del hjem og ikke kun et styk tøj, bliver jo dyrt så, da man skal betale for porto ..

Men personligt, ville jeg ikke selv købe derfra uden at høre fra nogen der har købt fra siden eller evt kender den..

fandt deres facebook side .. men du har nok ret!

Anmeld

1. oktober 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

De har butik her på vesterbro hvertfald og har været der tit.

Men det er mere priserne jeg under mig over. Syntes godt det kunne ligne en fejl.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

1. oktober 2011

4kløver

Håber at der kan findes noget om siden. Det er for billigt til at være sandt.. men håber da på det..

Anmeld

1. oktober 2011

Miss Juul

Der står der inde at det er dagspriser, og priserne kun er gældende for bestillingsdagen! Men hmm en kombivogn til 200 kr .. har jeg nu aldrig hørt om Men hmm hvis den er reel så skal der i den grad shoppes

Anmeld

1. oktober 2011

Zelinasmor

Et udstyrssæt med 39 dele tøj til 79kr?  Den hopper jeg virkelig ikke på. Tøj er billigere i tyskland ja, men slet slet ikke SÅ billigt. FAIL!

Anmeld

1. oktober 2011

Alba

Jeg har været der inde og det ku se ud som om det er en fejl, altså at prisen er i euro. bare skrevet kr. for sådan er priserne ikke inde i butikken

Anmeld

1. oktober 2011

2børn

Nej der må vist være noget galt!Et adidas jogginssæt til 37 kr mener jeg der stod:-) Har hørt at hvis noget er alt for billigt er der sikkert noget galt...Og det tror jeg også der er her:-) DESVÆRRE ØV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.