Så kom vores lille pige også. :D længe ventet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

maryjane

Vil da lige sige at nu har jeg også endelig født, blev sat i gang i mandags 12.15, og hun kom natten til tirsdag 01.26 og mor her overlevede endda at få lagt epi. og drop (hader nåle).

Lillepigen har ikke fået navn endnu, men det kommer snart.

3350g, og 52cm. Og masser af hår på hovedet, ligesom sin mor. Hun er fantastisk!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

maryjane

Billedet er fra i dag. (:

Anmeld

1. oktober 2011

SaNiNa

Stort tillykke hvor er hun skøn...

Anmeld

2. oktober 2011

TrineMine86

maryjane skriver:

Vil da lige sige at nu har jeg også endelig født, blev sat i gang i mandags 12.15, og hun kom natten til tirsdag 01.26 og mor her overlevede endda at få lagt epi. og drop (hader nåle).

3350g, og 52cm. Og masser af hår på hovedet, ligesom sin mor. Hun er fantastisk!

hvor ser hun skøn ud  1000 gange tillykke med hende

Anmeld

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Stoort tillykke med din lille guldklump! Hvor er hun skøn 

Anmeld

3. oktober 2011

Mira0911

Kæmpe stort tillykke.... Hvor ser hun skøn ud... 

Anmeld

6. oktober 2011

MaybeBaby

maryjane skriver:

Åh hvor er hun fin. Og normalt er jeg ikke til meget hår på en nyfødt, da jeg synes de kommer til at ligne dukker, (har noget med livagtige dukker... Åh hvor jeg synes, de er uhyggelige!) men hun har da lige tilpas med hår så hun ser så fin og prinsesse-agtig ud. Stort tillykke!!!

Anmeld

18. oktober 2011

maryjane

Tusind tak allesammen . Har kun været online på min mobil, så har ikke rigtigt kunnet svare.

Anmeld

18. oktober 2011

Kofoed.

Blinde mig har slet ikke set det her indlæg. Hun er bare skøn. Tillykke med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.