Sommer møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

Susan1978

vi vil også rigtig gerne være med..

og vi kører gerne efter det, da jeg tænker at ikke så mange vil komme til falster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Tina72

jamen så kunne det da være jeg endelig skulle vise mig LIVE :-) - ønsker I ikke hehe. Just kidding.
Der er da dejligt på Falster :-) men ok nok problematisk for nogle at tage dertil. Sidder og overvejer om jeg skal tilbyde at lægge hus til, bor jo i midten af Danmark, men på den anden side så har jeg jo den stress-sygdom som gør der ikke skal meget til at vælte mig i perioder, og lige netop der har vi jo "højsæson" på arbejdet... Og samtidigt med jeg aldrig har set nogle af jer, skal det jo nok stresse mig nok i forevejen selvom jeg ikke tror I er farlige hehe (man ved aldrig)...

Nu vil jeg smide mig på sofaen indtil huset blive invaderet af familien :-)

Tina ( hmm er det et får? ville bare have en af disse sjove ikoner med :-)

Anmeld

28. januar 2009

Rikke Houmøller Thaarup

jeg er på d. 5. juni.. men helst et sted, der ikke koster det hvide ud af øjnene...

Rikke

Anmeld

28. januar 2009

Tina2

Vi vil rigtig gerne og nu har vi jo ikke hveranden weekend at tage hensyn til mere, så vi er ledige LANGT de fleste weekender og kører også gerne efter det... Ville gerne tiolbyde at lægge hus og have til, men i år står vi jo midt i om- og tilbygning, så måske næste år:-)

Tina- glæder mig super meget til at møde dig, og håber også Marie kommer, for jer to har jeg nemlig aldrig mødt:-)

Knus Tina

Anmeld

28. januar 2009

Fines mor

Sommerland, så tænker jeg at vi måske bliver hurtigt væk fra hinanden, og måske ikke får talt sammen på samme møde som når vi har et sted.
Er der ikke nogle som har adgang til et sommerhus, med en god græsplæne?
Så kunne vi mødes, og hvis det er godt vejr sidde ude på græsset og hygge.
Det kkunne være vildt fedt.

Helle

Anmeld

29. januar 2009

Marie;-)

Ja så skal mig og ungerne altså med denne gang!!

Altså Jans familie har det fedeste sommerhus, som ville være perfekt!! Men ved ikke lige om det passer med den dato.

Anmeld

29. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Marie;-) skriver:

Ja så skal mig og ungerne altså med denne gang!!

Altså Jans familie har det fedeste sommerhus, som ville være perfekt!! Men ved ikke lige om det passer med den dato.

Det vil da være mega fedt

Anmeld

2. februar 2009

Tina2

Det ville da være det BEDSTE med et sommerhus:-) Vildt fedt med masser af plads udenom vi kan være på... Uhh, hvor fedt!

Håber det evt kan lade sig gøre:-)

Anmeld

3. februar 2009

Muslingen

Hvor ligger sommerhuset Marie?
Det lyder jo perfekt!

Anmeld

3. februar 2009

Heidimed lea

jeg vil også gerne med synesmåske bare det kunne være fedt i Jylland denne gang. med 3 børn ville det være lettere.
knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.