Det er hårdt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg bor sammen med min kæreste og sammen har vi en lille dreng. Min kæreste har det psykisk dårligt (on/off) og det synes jeg kan være rigtig svært at tackle. Jeg elsker ham overalt men jeg føler også at jeg står meget alene...! Føler ikke jeg kan regne med ham. Han er den kærligste og sødeste jeg nogensinde har været sammen med og han er en dejlig far. MEN når det går galt er han en helt anden... og han bliver agressiv, vred og indebrændt!  Det gør mig nervøs og bange og ikke mindst ked af det. Han har et par gange haft hårdt fat i vores dreng. Han magter ikke faderollen...  men hold op hvor er det svært og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Lige nu går det godt! Han skal til samtaleterapi snart. Håber det hjælper. Har altid sagt til mig selv at hvis han rør' vores dreng så skrider jeg. Og det mener jeg!!!

Føler mig som alene mor i et forhold...

Øhh giver det overhoved mening???

Hilsen en meget forvirret og til tider trist mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

inpe

det giver rigtig meget mening, jeg har selv boet sammen med en der er psykiske problemer, og han er også far til min ældste datter. vores forhold endte det desværrer, fordi jeg tilsidst var så bange for ham, at jeg ikke turde være sammen med ham mere, og jeg kunne også mærke på vores datter, at hun heller ikke var tryg ved ham længere, det tog mig lang til at indse at jeg var nød til at byde forholdet, selv jeg stadig elskede ham af hele mit hjerte. Det var en hård og sej kamp jeg var igennem, og idag føler jeg absolut intet for manden.

Jeg håber i får løst jeres problemer, på en god og positiv måde

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak!! Jeg ønsker ikke at min dreng eller VORES dreng skal være utryg i eget hjem... og selvfølgelig heller ikke andre steder... men forstår du hvad jeg mener?

Jeg har været tæt på at sige stop sidst han gik AMOK! Han rørte ikke os (har han aldrig gjort) Kun været en smule hård ved vores dreng og talt grimt og med meget hård tone. Han har aldrig lagt hånd på mig (heldigvis da)

Det er frygteligt! Tænk at man er i et forhold hvor man føler man står alene med børneopdragelsen og omsorgen (på alle fronter)

SUK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.