Bløder og tror ikke det min mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser. Jeg har brug for jeres hjælp, kæresten og jeg havde et uheld, og jeg endte med at tage en fortrydelsespille for ca. 5-6 dage siden, da uheldet skete en søndag, og jeg først kunne få pillen mandag...

Nu har jeg fået min mens... eller noget der minder om det idag, som er 20 dage ca. før forventet mens...  Kan det skyldes pillen? så lang tid efter indtagelse.  Eller hvad kan det skyldes, har altid kunne stole på min mens...

Håber i kan hjælpe mig her, og gøre mig lidt glad igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

1. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej tøser. Jeg har brug for jeres hjælp, kæresten og jeg havde et uheld, og jeg endte med at tage en fortrydelsespille for ca. 5-6 dage siden, da uheldet skete en søndag, og jeg først kunne få pillen mandag...

Nu har jeg fået min mens... eller noget der minder om det idag, som er 20 dage ca. før forventet mens...  Kan det skyldes pillen? så lang tid efter indtagelse.  Eller hvad kan det skyldes, har altid kunne stole på min mens...

Håber i kan hjælpe mig her, og gøre mig lidt glad igen.

Så vidt jeg ved, så er det helt normalt at bløde lidt efter en fortrydelsespille, da det er et stærkt hormon, som skal få slimhinden i livmoderen til at løsne sig.

Men..jeg synes helt klart, at du lige skal give vagtlægen et kald og spørge der.
Det tager jo ikke tid op for nogen og er kun en telefonsamtale, så du kan blive beroliget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.