Hjælp ang. svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej, har lige købt canesten creme mod skedesvamp på nettet, ved ikke om jeg har det, men synes jeg lugter lidt dernede, så vil hellere være sikker.  Men skal kæresten også smøre sig, eller er det kun mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Timse

Du skal slet ikke bruge det hvis du ikke har svamp, derudover starter det tit "indvendigt" så det er nødvendigt med en stikpille. Men det kan sagtens bare være en ph ubalance, vivag laver nogle stikpiller til dette formål, og ellers spørg på apoteket eller egen læge.

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Du skal slet ikke bruge det hvis du ikke har svamp, derudover starter det tit "indvendigt" så det er nødvendigt med en stikpille. Men det kan sagtens bare være en ph ubalance, vivag laver nogle stikpiller til dette formål, og ellers spørg på apoteket eller egen læge.

Jeg har skrevet en tråd herinde omkring det at jeg kan lugte mit skridt hvor flere skriver det kan være svamp, derfor købte jeg så det, der er både creme og stikpille, og så har jeg samtidig købt vivag intim sæbe, for deres stikpiller syntes jeg ikke hjalp.

Anmeld

1. oktober 2011

Mca<3

Anonym skriver:

Jeg har skrevet en tråd herinde omkring det at jeg kan lugte mit skridt hvor flere skriver det kan være svamp, derfor købte jeg så det, der er både creme og stikpille, og så har jeg samtidig købt vivag intim sæbe, for deres stikpiller syntes jeg ikke hjalp.

Du kan fint lægge stik pillen op til natten og smøre  Svamp er ubalance i skeden så det er fint du prøver , det skader intet hvis ikke det er svamp . Manden skal kun smøre hvis han er rød eller har knopper .

Anmeld

1. oktober 2011

CamillaValby

Jeg var selv på apoteket efter det for nogle dage siden.

Hvis i har haft sex skal han smøre sig, for at han ikke skal udvikle det. Det var den info jeg fik derovere

Anmeld

1. oktober 2011

Zelinasmor

Jeg har også lige købt det. Det er dog der hvor der er 6 sprøjtelignende ting med som man skal stoppe op og så "skyde" cremen op. Det skal lige siges til alle gravide, at de kun må komme halvt op, da de ikk må komme for tæt på livmoderen.  Min kæreste bruger selve cremen til at smøre med et par gange i en uges tid. Så er vi sikre på at det er væk

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

Du kan fint lægge stik pillen op til natten og smøre  Svamp er ubalance i skeden så det er fint du prøver , det skader intet hvis ikke det er svamp . Manden skal kun smøre hvis han er rød eller har knopper .

Altså skal det være på selve den der er knopper?
eller bare omkring, for der er knopper fra barbeing

Anmeld

1. oktober 2011

Mca<3

Anonym skriver:

Altså skal det være på selve den der er knopper?
eller bare omkring, for der er knopper fra barbeing

Som regel vil det sidder på hovedet og evt lidt inden under forhuden

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

Som regel vil det sidder på hovedet og evt lidt inden under forhuden

okay det er der ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.