Så er det i aften..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Ja iaften vil vi prøve og have Maja  på eget værelse og sove.. Men men men, jeg er så nervøs for, kan jeg høre hendes gennem babyalarmen når jeg sover?
Og så vågner jeg hver nat for og lytte om hun stadig trækker vejret, det kan jeg jo ikke høre igennem baby alarmen?

Hvad gjorde i? Skal vi bare gøre det alligevel? Hvad nu hvis???

- Malene&Maja  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

mor til 2 skønne piger .

min datter skal prøve det for første gang når vi flytter her om 10 dage , tror bar man skal springe ud i det , det vil jeg ihvertfald gøre .

Anmeld

1. oktober 2011

lisesp83

Jeg havde det på samme måde, da Julie skulle på eget værelse. Jeg havde dog ikke sat baby alarm til, da hendes værelse, ligger klods op og ned af vores soveværelse. Og døren fra vores værelse, går ind til hende.

Det gik dog over al forventning, og for første gang sov hun igennem hele natten .. Dejligt.

Og det har hun gjort siden, medmindre hun er syg..

Så held og lykke.. . Håber det kommer til, at gå godt.

Anmeld

1. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

lisesp83 skriver:

Jeg havde det på samme måde, da Julie skulle på eget værelse. Jeg havde dog ikke sat baby alarm til, da hendes værelse, ligger klods op og ned af vores soveværelse. Og døren fra vores værelse, går ind til hende.

Det gik dog over al forventning, og for første gang sov hun igennem hele natten .. Dejligt.

Og det har hun gjort siden, medmindre hun er syg..

Så held og lykke.. . Håber det kommer til, at gå godt.

Vi har desværre en stue mellem værelserne, så bliver nød til og bruge baby alarm.. Er bare så nervøs for hun skulle stoppe med og trække vejret og så kommer jeg til og savne hende..

Anmeld

1. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

najasmor skriver:

min datter skal prøve det for første gang når vi flytter her om 10 dage , tror bar man skal springe ud i det , det vil jeg ihvertfald gøre .

ja jeg tror du har ret..

Anmeld

1. oktober 2011

_-Kathrine-_

Det var nøjagtigt sådan jeg havde det, da villads skulle på eget værelse... Havde tændt babyalarmen, men jeg vågnede med et kæmpe sæt hver gang han gav en lille lyd fra sig! Natten efter var babyalarmen ikke tændt-men bare rolig, du skal nok høre hende! Jeg synes stadig det er frygteligt at han ligger for sig selv... Men det er bedst for ham og os, for han sover hele natten...!!! Pøj pøj .. Den første nat skal bare lige overståes ;-)

Anmeld

1. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

_-Kathrine-_ skriver:

Det var nøjagtigt sådan jeg havde det, da villads skulle på eget værelse... Havde tændt babyalarmen, men jeg vågnede med et kæmpe sæt hver gang han gav en lille lyd fra sig! Natten efter var babyalarmen ikke tændt-men bare rolig, du skal nok høre hende! Jeg synes stadig det er frygteligt at han ligger for sig selv... Men det er bedst for ham og os, for han sover hele natten...!!! Pøj pøj .. Den første nat skal bare lige overståes ;-)

Hvor langt er der mellem jeres værelser, vi har en stue imellem, så tænker babyalarmen er en nødvendighed..  Men puh kommer til og mangle hende, men tror helt sikkert også det er bedst for min og hendes søvn.. Synes bare nervøsiteten for vuggedøden er stor..

Anmeld

1. oktober 2011

_-Kathrine-_

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hvor langt er der mellem jeres værelser, vi har en stue imellem, så tænker babyalarmen er en nødvendighed..  Men puh kommer til og mangle hende, men tror helt sikkert også det er bedst for min og hendes søvn.. Synes bare nervøsiteten for vuggedøden er stor..

Vi har også en stue imellem... I blir så glad for det når i har vænnet jer til det... :-)

Anmeld

1. oktober 2011

LoneO

Hej Malene,

når lille Maja nu flytter ind på sit værelse i aften, er det vigtigste, at du griber sagen an med en klar holding af ro, sikkerhed og selvfølgelighed!

Introducer evt. sengen nogle timer før - hvor hun er vågen og frisk - lad hende ligge og hygge og kigge, mens du rydder op/forbereder - lader som om, du har travlt med andre ting på værelset ;o)

Det er nu din opgave at overbevise hende om, at det er lige så sikkert og godt at sove i sin egen seng - endda bedre! - som det var ved mors bryst i mors seng!

Hvis hun protesterer, så forsøg at berolige hende der, hvor hun ligger - i sin egen dejlige seng! Prøv at undgå at "redde" hende over i din favn/seng!

Og så mit læsetip: Anna Wahlgrens "Sove hele natten" - se min tråd fra i går - du kan også læse om Annas metode på www.annawahlgren.com (på svensk/engelsk/tysk)

Held og lykke med flytningen - og tænk på, hvor skønt det bli'r for jer begge at kunne sove godt og sammenhængende hele natten

kærlig hilsen

Lone

Anmeld

1. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Du skal nok høre hende!!! Din underbevidsthed er så meget obs. på at du skal høre hende, så det skal du ikke bekymre dig om Min mand snorker MEGET højt, men efter vi har fået Felix hører jeg hverken ham snorke, hans 2 vækkeure eller at han står op og tager på job.. Jeg er så ubevidst opmærksom på Felix!! Og som en skriver - du skal bare være rolig omkring hun skal sove derinde - ellers kan hun nemt mærke det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.