3D billedspam af Bella Elina - 29. Uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

lilledittemor

D. 30.09.2011 var vi til scanning hos Scanningsjordemoderen i København. Vi havde taget morfar, farmor og oldemor med så de også kunne se vores datter <3

Hun var ikke helt samarbejdsvillig og lå med hovedet nedad og hænderne oppe foran ansigtet - så mor måtte op og hoppe. Det var hun dog ret ligeglad med (: Vi så hende dog gabe, sutte på tommeltot, smile, række tunge - OG åbne øjnene

Vi fik igen at vide at hun har lange ben.. men hvor fra?

Hun er også en lille tyksak. Som jordemoderen sagde, så er hun "ni dage for tyk" i forhold til hvor langt jeg er henne. En lille basse på 1465 gram <3 Jordemoderen skønnede hende for et par dage siden til 1100 gram, så hun var jo lidt forkert på den (:

Vores egen lille buttede Bella Elina <3

Min familie siger at hun har min næse - men det må vi jo se om holder stik når hun kommer til verden (: Jeg har lavet nogle billed-sammenligninger, så kan i selv bedømme (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

TrineMine86

Ditte_Marie skriver:

D. 30.09.2011 var vi til scanning hos Scanningsjordemoderen i København. Vi havde taget morfar, farmor og oldemor med så de også kunne se vores datter <3

Hun var ikke helt samarbejdsvillig og lå med hovedet nedad og hænderne oppe foran ansigtet - så mor måtte op og hoppe. Det var hun dog ret ligeglad med (: Vi så hende dog gabe, sutte på tommeltot, smile, række tunge - OG åbne øjnene

Vi fik igen at vide at hun har lange ben.. men hvor fra?

Hun er også en lille tyksak. Som jordemoderen sagde, så er hun "ni dage for tyk" i forhold til hvor langt jeg er henne. En lille basse på 1465 gram <3 Jordemoderen skønnede hende for et par dage siden til 1100 gram, så hun var jo lidt forkert på den (:

Vores egen lille buttede Bella Elina <3

Min familie siger at hun har min næse - men det må vi jo se om holder stik når hun kommer til verden (: Jeg har lavet nogle billed-sammenligninger, så kan i selv bedømme (:

sikke en lille drillepind  men nøj hvor blev det dog nogle super gode billeder alligevel

og jeg synes bestemt at hun ligner dig.. meget endda

Anmeld

1. oktober 2011

lilledittemor

TrineMine86 skriver:

sikke en lille drillepind  men nøj hvor blev det dog nogle super gode billeder alligevel

og jeg synes bestemt at hun ligner dig.. meget endda

Tak (: vi er også rigtig glade for dem - det er helt sikkert noget vi vil gøre igen med vores kommende babyer

Det bliver min kæreste glad for at høre (; Han har hele tiden sagt at hun skulle have min næse  Så han hoppede næsten på stolen da vi så den til scanningen. (:

Anmeld

1. oktober 2011

Nessie

Fine billeder

Det bliver spændende at se om I synes billederne (og næsen) ligner, når hun engang kommer ud

Anmeld

1. oktober 2011

Den lykkelige

Ej hvor er hun fin!! Men da alligevel nogle rigtig gode billeder i fik selvom hun drillede lidt
ja hun ligner da dig virkelig meget!!!  Hvor er det sødt det sidste billed af dig også..

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Hun ligner dig rigtig meget vil jeg sige, hold da op og uden tvivl din næse ..

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

Eeeej hvor er hun sød! Med de fineste små ører og hænder. Årh, shit nogle gode billeder! Og så ligner hun dig MEGET!

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Ej hvor nogle gode billeder.. hold da op...! Og hun har bestemt din næse...! Hold da op hun ligner generelt bare dig... hehe smuk er hun i hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.