hjælp min kat fangede min undulat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

millesofie

Lucipher skriver:

Hej du.

Ring og snak med vagthavende dyrlæge, og hør hvad de har af gode råd.

Hilsen Julie

update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

millesofie

Noneother skriver:

Nej du kan ikke give den medicin til mennesker, da du nemt kan komme ud for at den reagere helt anderledes på det.

Har i en bil, så i kan komme ud med den eller noget? For det lyder virkelig som om at den skal til dyrlægen.

update

Anmeld

1. oktober 2011

millesofie

merethe skriver:

Den skal til dyrelæge med det samme

update

Anmeld

1. oktober 2011

millesofie

MorDk skriver:

Åhhhr stakkel pip og stakkels dig

Få den lille pip til dyrlæge.... venter på update fra dig...

update

Anmeld

1. oktober 2011

millesofie

twinboys skriver:

Lille pip skal til dyrelæge med det samme... ellers kamn det være den ligger død når du kommer hjem igen, ja i værste fald

update

Anmeld

1. oktober 2011

millesofie

Mussen2 skriver:

INGEN menneske medicin og afsted til dyrelæge. JEg kan ikke se der er anden udvej. Den kan jo være blevet klemt, mast på organerne og have indre blødninger.

Synes du skal komme afsted også selvom det ikke decideret er en fugledyrlæge, så kan han helt sikkert hjælpe.

update

Anmeld

1. oktober 2011

havana

En anden gang, hvis fuglen sidder og puster sig op og er sløj, så hjælper det tit med en varmelampe..

Anmeld

1. oktober 2011

millesofie

havana skriver:

En anden gang, hvis fuglen sidder og puster sig op og er sløj, så hjælper det tit med en varmelampe..

okay  tak

det er dejlig med nogle gode råd når man sådan er nybegynder

Anmeld

1. oktober 2011

Noneother

millesofie skriver:

hej allesammen

efter en tumuldt dag med alt fra frygt til glæde

kan jeg meddele at fulgen har det fint

det må have været smerter fra min klorhexidin behandling der havde slået den ud

men den spiser nu og drikker og den puster sig ikke længere op plus den opføre sig som den plejer  ikke noget gemme hoved pjat

jeg har holdt skarpt øje med den og den kommer også med op (med bur) når jeg skal sove (ingen kan jo lide at være alene når de er syge)

da jeg skrev tideligere, havde jeg ringet til vores dyrelæge (vi har jo både kat og mus også) men han sagde at han intet kunne stille op andet end at aflive den, så jeg kunne lige så godt se tiden an.. for han havde ikke speciale i fugle..  (lorte læge)

men jeg troede faktisk at den lille fugl var døden nær, jeg har aldrig haft fugl før og aner intet om sådanne væsner, den kære pip har jeg faktisk købt til min mormor fordi hun ønskede sig den, men desværre havde fuglen det ikke godt hos hende og så tog jeg den med hjem  og nu er pip bare en del af familien, vil ikke undvære ham  men det skal jeg så tilsyneladene heller ikke

Dejligt at høre at piphansen har det godt igen.

Anmeld

2. oktober 2011

Mussen2

Skøn søndags læsning at den er frisk igen. Og hvad Søren er det for en dyrelæge?!?!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.