Søger en facebook nørd ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er der en eller nogen der ved om man kan lave sådan så en person man er venner med ikke kan se billeder eller vægopslag? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er der en eller nogen der ved om man kan lave sådan så en person man er venner med ikke kan se billeder eller vægopslag? (:

Og nej kan ikke bare slette personen (:

Anmeld

1. oktober 2011

muzen

billeder kan jeg godt hjælpe med når du oprettet et  billede kan du selv bestemme hvem der skal se det og hvem der ikke skal

øverst er der en boks der hedder redigere album den skal du trukke på også følg billederne

så skal du vælge brugerdifineret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. oktober 2011

muzen

tror jeg har fundet ud af det andet også

du skal gå til højre hjørne og der skal du klikke på konto. så kommer du frem til det første billede

derefter skal du trykke på brugerdifineret også

også skal du skrive dins vens navn under skul for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

tror jeg har fundet ud af det andet også

du skal gå til højre hjørne og der skal du klikke på konto. så kommer du frem til det første billede

derefter skal du trykke på brugerdifineret også

også skal du skrive dins vens navn under skul for

Det har jeg prøvet bruger min veninde som forsøg nemlig og hun kan stadig se ddet hele s;

Anmeld

3. oktober 2011

Kitaas

Anonym skriver:

Det har jeg prøvet bruger min veninde som forsøg nemlig og hun kan stadig se ddet hele s;

du kan gå ind og blokere personen under privatindstillinger - blokerede personer og apps - 

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kitaas skriver:

du kan gå ind og blokere personen under privatindstillinger - blokerede personer og apps - 

Jamen personen skal ikke blokeres helt, skal bare være så personen ikke kan se de ting..

Anmeld

4. oktober 2011

Kitaas

Anonym skriver:

Jamen personen skal ikke blokeres helt, skal bare være så personen ikke kan se de ting..

Jamen så er det sammen sted, men så tror jeg du skal klikke på brugerdefineret - gør dette synligt for venner istedet for venners venner måske, derefter - skjul dette for ....... 

ved ikke om det funger, men prøv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.