Søvn om morgenen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mit barn på to måneder sover dårligt om morgenen ved ikke hvad der er galt .. Han ligger nu igen som hver morgen her på det sidste hvor han vrider sig og siger lyde og så sove igen .. Hvert 5-10 Minutter begynder han igen .. Jeg tager ham op ved mig men det hjælper ikk .. Og han er ikk sulten eller beskidt blee eller hva nu ellers .. Men hvad kan være hvorfor gør han nu det? Nogen der ved det ?? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Mit barn på to måneder sover dårligt om morgenen ved ikke hvad der er galt .. Han ligger nu igen som hver morgen her på det sidste hvor han vrider sig og siger lyde og så sove igen .. Hvert 5-10 Minutter begynder han igen .. Jeg tager ham op ved mig men det hjælper ikk .. Og han er ikk sulten eller beskidt blee eller hva nu ellers .. Men hvad kan være hvorfor gør han nu det? Nogen der ved det ?? ..

Hvad tid på morgenen er det??

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fra omkring 6 tiden til nu .. Og hold da op han er rigtig faldet i søvn nu ,..

Anmeld

1. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Fra omkring 6 tiden til nu .. Og hold da op han er rigtig faldet i søvn nu ,..

Jamen søde ven..dit barn er jo VÅGEN der.
Det er jo morgen.
Det tiden hvor du skal være oppe med ham og lege, hygge og aktivere.

De fleste småbørn er A-mennesker.
De vågner tidligt, og så må mor altså stå op og være aktiv, og så må du sove når trolden skal have sin næste lur

Anmeld

1. oktober 2011

muzen

giver sussie ret. dit lille barn er bare vågen, og hvis du eller kan tvinge dig til at vågne så får de den bedste tid på dagen.

kl 9 er det tid til dagens første lur.

så jeg kan kun sige velkommen til moar og tidligt op verden.

men husk at sov når barnet sover kl 9

Anmeld

1. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jamen jeg forstår det ikke rigtig .. Jeg tager ham op skifter ham Snakker med ham og så videre men han vil ikke han begynder at græde lidt efter og vil ha bryst .. Han får bryst og så falder i søvn igen ligger ham i seng ,. Og så begynder han igen mens han sover altså og slet ikk er vågn ?? .. Eller er det bar mig der er lidt blank her?? :/ ..

Anmeld

1. oktober 2011

Maja88

Anonym skriver:

Jamen jeg forstår det ikke rigtig .. Jeg tager ham op skifter ham Snakker med ham og så videre men han vil ikke han begynder at græde lidt efter og vil ha bryst .. Han får bryst og så falder i søvn igen ligger ham i seng ,. Og så begynder han igen mens han sover altså og slet ikk er vågn ?? .. Eller er det bar mig der er lidt blank her?? :/ ..

falder han i søn ved brystet?????

for så er det at holde ham igen.. brystet er i min verden ikke til at sove ved, men til at spise ved.

Anmeld

1. oktober 2011

Turtles

Anonym skriver:

Hvilken lyde siger han?? Er han ked af det? Virker det som han har ondt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.