Menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Mortilxx

Hej alle!

Jeg ville lige hører, har i hørt noget om, at hvis man har menstruation i få dage og der går lang tid mellem menstruationerne, at det så er fordi at man har meget testeron i kroppen og at man har sværere ved at blive gravid?

F.eks. Jeg har menstruation i 3-4-5 dage og der går ca. 1 til halvanden måned mellem mine menstruationer, betyder det så, at jeg har for meget testeron i kroppen og har sværere ved at blive gravid?

Sandt eller falsk?

Håber i giver jer tid til at svarer:-)

Knus Ninna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Sara.

Nihell skriver:

Hej alle!

Jeg ville lige hører, har i hørt noget om, at hvis man har menstruation i få dage og der går lang tid mellem menstruationerne, at det så er fordi at man har meget testeron i kroppen og at man har sværere ved at blive gravid?

F.eks. Jeg har menstruation i 3-4-5 dage og der går ca. 1 til halvanden måned mellem mine menstruationer, betyder det så, at jeg har for meget testeron i kroppen og har sværere ved at blive gravid?

Sandt eller falsk?

Knus Ninna

Jeg kan desværre ikke svare sandt eller falsk...

Jeg selv har meget langt imellem mine menstruationer. Uden p-piller er der slet ikke styr på det, og kan gå mellem 20 dage og 2 en halv mdr imellem.

Men jeg er alligvel blevet hurtigt gravid.

Dvs. første gang gravid på p-piiler.

Anden gang stoppede jeg med p-piller i maj, og blev gravid i juli / august ca

Anmeld

2. oktober 2011

SussieThyssen

Nihell skriver:

Hej alle!

Sandt eller falsk?

Knus Ninna

Nej overhovedet ikke.

For nogle kvinder er det bare normalt at være uregelmæssig på den måde..eller rettere, for dig er det så din normale cyklus.

For mit eget vedkommende, så har jeg kørt med 5 uger til 3 mdr. mellem hver mens og den varede omkring 6-8 dage, men jeg kunne blive gravid med et snuptag alligevel.

Men er du i tvivl, så få en snak med din læge..h*n kan ved hjælp af en blodprøve få dine hormontal undersøgt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.