Hvor "private" er vi ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

HelleBelle

Kan alle læse med hvad vi skriver herinde?
Man skal vel ikke være oprettet for at læse, kun for at skrive ikk??
HelleBelle
(som altså allerede har skrevet mere herinde end jeg har gjort på netbaby det sidste år ca.....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså private ting skal vi gøre på igroups stadig. men man skal være oprettet for at bruge forummet

Samtidig, så er det jo 'vores' gruppe. Den bruges kun af andre, hvsi de tilfældigvis har børn i samme måned. Vi har jo fået den oprettet til os, hvis vi skulle flytte, skulle vi jo have noget at flytte ind i

Anmeld

27. januar 2009

HelleBelle

Ok, Rart sted vi er nu, elsker at jeg ikke skal åbne indlæg et ad gangen for at se en tråd.
Også fint at man ikke kan være anonym og svare, det har jeg aldrig helt forstået men det er vi ude over nu
Måske kan vi endda møde nye marts 2004ère som finder os her
HYGGELIGT!!!

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

HelleBelle skriver:

Ok, Rart sted vi er nu, elsker at jeg ikke skal åbne indlæg et ad gangen for at se en tråd.
Også fint at man ikke kan være anonym og svare, det har jeg aldrig helt forstået men det er vi ude over nu
Måske kan vi endda møde nye marts 2004ère som finder os her
HYGGELIGT!!!

Ja, det er mega fedt, med at hele tråden er åben det nyder jeg også ret meget...

Og at man kan citere hehe.

Anmeld

28. januar 2009

tumle81

Jeg er også super glad for sitet, især den med at hele tråden er åben. Det gør det SÅ meget nemmere...
Jeg troede at jeg ville savne NB, men har faktisk slet ikke været derinde i flere uger

Bliver vist bare her for fremtiden

Knus Kathrina

Anmeld

28. januar 2009

Moderator

tumle81 skriver:

Jeg er også super glad for sitet, især den med at hele tråden er åben. Det gør det SÅ meget nemmere...
Jeg troede at jeg ville savne NB, men har faktisk slet ikke været derinde i flere uger

Bliver vist bare her for fremtiden

Knus Kathrina

Sådan havde jeg det også. Fordi jeg nærmest hvereneste dag i 5-6 år har været på nb. Så jeg var sikker på, at jeg alligevel ville gå ind og tjekke. Men altså jeg savner det heller slet ikke. Ret sært, men dejligt

Anmeld

28. januar 2009

Susan1978

I LOVE YOU.... ja som tidligere sagt var jeg jo bange for at i slet ikke gad at være her.. men det lader til at det kører og i er blevet næsten lige så glad for at være her som jeg er.

Anmeld

28. januar 2009

Tina2

Jeg elsker den her side allerede:-) Er kun på Netbaby når jeg skal kigge på junigruppen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.