Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puslingen skriver: Ja jeg erDa Charlie og jeg var ude at gå i dag så vi en hund, charlie pegede begejstret på den og sagde ov vov ov vov! Årh mit hjerte smeltede, hans første "rigtigte" ORD.Han siger da andre ord men det er slet ikke på den måde ord vi har "øver".Bare et lille indlæg fra en meget stolt mor, hvis søn nu kan kombinere ov vov med en hund på vejen
Ja jeg erDa Charlie og jeg var ude at gå i dag så vi en hund, charlie pegede begejstret på den og sagde ov vov ov vov! Årh mit hjerte smeltede, hans første "rigtigte" ORD.Han siger da andre ord men det er slet ikke på den måde ord vi har "øver".Bare et lille indlæg fra en meget stolt mor, hvis søn nu kan kombinere ov vov med en hund på vejen
Kan godt forstå du er stolt Det var oss Mille's første ord, og nu er der kommet lidt flere på Det er nu skønt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Så dygtig Så er mors lille dreng ved at blive mors store dreng
Så dygtig
Så er mors lille dreng ved at blive mors store dreng
MillesMor111010 skriver: Kan godt forstå du er stolt Det var oss Mille's første ord, og nu er der kommet lidt flere på Det er nu skønt
Puslingen skriver: TakHan sagt andre "ord" længe men det er hans egne ord for tingHa har faktisk også sagt Hej! 1gang, men det var vidst ikke så bevist
TakHan sagt andre "ord" længe men det er hans egne ord for tingHa har faktisk også sagt Hej! 1gang, men det var vidst ikke så bevist
Det kommer
Vores prinsesse vinker og siger hej!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128