Cyklus gået amok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Carina1977

Ja nu vælger jeg at skrive det herinde i håb om, at der måske er nogen der har erfaringer.

Jeg har jo haft nogle enorme blødningsforstyrrelser.

Første gang blødte jeg i 4 uger, og fik piller til at stoppe det, da min blodprocent var ved at blive for lav. Så havde jeg en pause på 8-9 dage, så blussede det op igen. De første par uger var kun pletblødninger og de sidste 3 uger med kraftig blødning. Denne gang lod jeg min krop selv styre det, så jeg tog ingen piller for at stoppe det. Det stoppede så af sig selv i søndags efter over 5 ugers blødning.

Idag 5 dage efter, er jeg så begyndt at pletbløde igen (svagt rosa-farvet), men jeg synes jeg kan mærke en ægløsning (jeg er dog ikke helt sikker). Men jeg tænkte, hvis man har haft voldsomme blødningsforstyrrelser, er det så meget normalt at pletbløde en smule ved den første ægløsning efter?

Jeg magter ikke at bløde 4-5 uger ad gangen med kun 1 uges pause imellem bløderne. Jeg er ved at være SÅ træt af det.

Så var det jeg tænkte, om der er andre der har prøvet det her? Hvad virkede imod det? Det kan jo ikke passe det fortsætter på den her måde.

Jeg var ved en gynækolog i starten af september, hvor jeg blev scannet. Der blev der konstateret en meget tyk slimhinde....og jeg tænker, jeg må da have blødt det ud nu.

Jeg skal først derhen igen i starten af december....før vil de ikke gøre noget, for at få styr på min cyklus. Hun sagde at det var bedst at kroppen selv regulerede sig, og det var for tidligt at forsøge sig med hormoner. Først til december, kan jeg måske få en hormonbehandling, hvis den stadig er gal.

Men jeg tænker lidt....p-piller?? Men så igen sidst jeg fik det, vidste jeg aldrig hvornår jeg skulle have min mens....den kom bare, når det passede den. Men det er jo trods alt bedre end det her 

Men er der nogen der har prøvet noget lignende, og hvad endte det ud med?

Som I nok kan læse, er jeg enormt frustreret. Gider ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.