Er det liv eller noget andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Emily2012<3

Jeg ved ikke om det er liv jeg mærker.. Men mærker det faktisk ret tit..

I starten føles det som om jeg blev aet på indersiden af maven, (som om hun kørte ryggen mod min mave) men nu kommer der sådan nogle små prik, hvor det føles som om min mave bliver kildet.. 

Jeg ved ikke om jeg bare er ved at blive sindsyg, men der kommer en masse små kild/prik, og jeg synes altså det er meget tit..

Jeg ved ikke hvor meget jeg burde mærke nu? Jeg er 19+0 i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

L.J.L

BJNGJ. skriver:

Jeg ved ikke om det er liv jeg mærker.. Men mærker det faktisk ret tit..

I starten føles det som om jeg blev aet på indersiden af maven, (som om hun kørte ryggen mod min mave) men nu kommer der sådan nogle små prik, hvor det føles som om min mave bliver kildet.. 

Jeg ved ikke om jeg bare er ved at blive sindsyg, men der kommer en masse små kild/prik, og jeg synes altså det er meget tit..

Jeg ved ikke hvor meget jeg burde mærke nu? Jeg er 19+0 i morgen.

Det er da liv du mærker Jeg mærkede det fra uge 18

Anmeld

30. september 2011

Emily2012<3

L.J.L skriver:

Det er da liv du mærker Jeg mærkede det fra uge 18

Jamen.. Jeg er bare lidt forvirret..

Jeg synes jeg mærker det MEGET tit..

Som i kild i den ene side af maven og så måske 2 min senere, så kild i den anden side af maven.. 

Kan det godt lade sig gøre at mærke hende SÅ meget, SÅ tidligt? 

Anmeld

30. september 2011

L.J.L

BJNGJ. skriver:

Som i kild i den ene side af maven og så måske 2 min senere, så kild i den anden side af maven.. 

ja det er ret normalt at man begynder at mærke liv i midten af graviditeten. Mange oplever det jo endnu tidligere, og måske har du mærket det i længere tid men bare ikke været klar over at det var baby. Men hvis du er førstegangsgravid så ved du selvfølgelig heller ikke hvordan det skal føles

Jeg syntes det mærkedes som små bobler lige i starten, og så blev det mere og mere for hver dag.

Anmeld

30. september 2011

Emily2012<3

L.J.L skriver:

ja det er ret normalt at man begynder at mærke liv i midten af graviditeten. Mange oplever det jo endnu tidligere, og måske har du mærket det i længere tid men bare ikke været klar over at det var baby. Men hvis du er førstegangsgravid så ved du selvfølgelig heller ikke hvordan det skal føles

Jeg syntes det mærkedes som små bobler lige i starten, og så blev det mere og mere for hver dag.

Okay, jeg har følt at jeg har haft mange prutter i maven, men nu er det blevet mere til de der små kild..

Jeg synes nu bare det er MEGET jeg mærker til hende allerede.. Men HELT fantastisk hvis det er hende.. 

Anmeld

30. september 2011

L.J.L

BJNGJ. skriver:

Okay, jeg har følt at jeg har haft mange prutter i maven, men nu er det blevet mere til de der små kild..

Jeg synes nu bare det er MEGET jeg mærker til hende allerede.. Men HELT fantastisk hvis det er hende.. 

Bare vent, der går ikke længe før du overhovedet ikke er i tvivl

Anmeld

30. september 2011

Emily2012<3

L.J.L skriver:

Bare vent, der går ikke længe før du overhovedet ikke er i tvivl

Hihi nej sikkert ikke.. Glæder mig til tvivlen er væk..

Og tusinde tak for svar.. 

Anmeld

30. september 2011

L.J.L

BJNGJ. skriver:

Hihi nej sikkert ikke.. Glæder mig til tvivlen er væk..

Og tusinde tak for svar.. 

Det var da så lidt

God aften!

Anmeld

30. september 2011

skønneunger

BJNGJ. skriver:

det er helt normalt men bare vent når hun bliver større er der ihvertfald ingen tvivl, slet ikke når hun bruger din blære som fodbold hehe.

Åhh hvor jeg dog savner at være gravid

Anmeld

30. september 2011

Emily2012<3

skønneunger skriver:

det er helt normalt men bare vent når hun bliver større er der ihvertfald ingen tvivl, slet ikke når hun bruger din blære som fodbold hehe.

Åhh hvor jeg dog savner at være gravid

Tror heller ikke jeg vil være i tvivl når jeg kommet længere hen, men er bare i tvivl nu.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.