Ny løbecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. oktober 2011

chael

Christina.78 skriver:

tænker lidt mere på sådan en ala dette med lav indstigning fra PUKY

Kan sagtens forstå du hellere vil have en puky. Den har min søn også, bare i blå

Og den er simpelthen super. Han er vildt glad for den. Og den er ikke stor og klodset.

Så kan sagtens forstå du hellere vil have den istedet

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Christina.78

chael skriver:

Kan sagtens forstå du hellere vil have en puky. Den har min søn også, bare i blå

Og den er simpelthen super. Han er vildt glad for den. Og den er ikke stor og klodset.

Så kan sagtens forstå du hellere vil have den istedet

*Camilla

ja spændt på at se om vi finder ud af det..hun har slet ikke haft interesse i løbecykler, kun hendes 3 hjulede winther..

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

Nu ved jeg ikke om du har købt en Puky...

men har købt en til min søn til 350 inkl porto på trendsales. En der har x antal nye hun kan sælge til den pris med fabriksgaranti :-) hun har str m / l

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

Mussen2 skriver:

Enig! Vores datter på 2 år og 4 mdr. har først virkelig f¨ået interessen nu og hun stiger også ind på hendes lave Puky bagfra Den lave Puky model, kan de heller ikke bruge så længe, så skal der en ny og højere model til

hvor længe vil du mene de kan bruge den lave model? har lige købt den til min søn da de andre bliver for store...

Anmeld

31. oktober 2011

Christina.78

lærkes_mor skriver:

Nu ved jeg ikke om du har købt en Puky...

men har købt en til min søn til 350 inkl porto på trendsales. En der har x antal nye hun kan sælge til den pris med fabriksgaranti :-) hun har str m / l

nej har jeg ikke..har du et link??

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

31. oktober 2011

Mussen2

lærkes_mor skriver:

hvor længe vil du mene de kan bruge den lave model? har lige købt den til min søn da de andre bliver for store...

Altså det kommer vel an på hvor stor barnet er men, mon ikke de kan bruge den et års tid. Vi har lige sat den en smule op i sadlen.

Den er satdig et kæmpe hit herhjemme, hun cykler på den hver morgen hen til dagplejen

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

Mussen2 skriver:

Altså det kommer vel an på hvor stor barnet er men, mon ikke de kan bruge den et års tid. Vi har lige sat den en smule op i sadlen.

Den er satdig et kæmpe hit herhjemme, hun cykler på den hver morgen hen til dagplejen

Min dreng bliver først 2 til april så han er stor.... Tror han får rigtig meget glæde af den :-)

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

Christina.78 skriver:

tusind tak

Så lidt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.