Md

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. september 2011

<3

11 dage er der kun nu

Glæder mig så meget Skal d.10. hvornår skal I andre?!

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Magic1980

Jeg skal den 13. Er faktisk lidt nervøs over om alt er som det skal være. ikke fordi jeg har grund til at tro andet, men jeg er sgu lidt nervøs. Glæder mig til det er overstået....

Anmeld

30. september 2011

GitteC78

Jeg skal om 14 dage. Jeg glæder mig så meget til at se den lille og forhåbentligt få kønnet af vide

Anmeld

30. september 2011

<3

Magic1980 skriver:

Jeg skal den 13. Er faktisk lidt nervøs over om alt er som det skal være. ikke fordi jeg har grund til at tro andet, men jeg er sgu lidt nervøs. Glæder mig til det er overstået....

Tja jeg har heller ikke grund men synes bare fosteraktiviteten er ja anderledes den sidste uge mindre voldsom men før 24 uge er der bare ikke så meget at gøre så jeg forsøger at tage det helt roligt

Det kan være ninjababyen er forsvundet og en mild baby er kommet i stedet for

Kh Kirsten

Anmeld

30. september 2011

Silja&Noam

Jeg ska først d 27 så der er lang tid til, men vi var til en ekstra scanning idag så der så vi lillebror igen dejligt!

Anmeld

30. september 2011

<3

GitteC78 skriver:

Jeg skal om 14 dage. Jeg glæder mig så meget til at se den lille og forhåbentligt få kønnet af vide

ja det bliver så fedt at kigge derind og lure lidt på bebs

Og ja ville ikke gøre noget med kønnet

Kh Kirsten

Anmeld

30. september 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Jeg ska først d 27 så der er lang tid til, men vi var til en ekstra scanning idag så der så vi lillebror igen dejligt!

Igen? Må jeg spørge hvorfor denne gang?

Ja d.27 er der lang tid til... Men tilgengæld er der noget at glædes til

Kh kirsten

Anmeld

1. oktober 2011

Silja&Noam

mrs X skriver:

Igen? Må jeg spørge hvorfor denne gang?

Ja d.27 er der lang tid til... Men tilgengæld er der noget at glædes til

Kh kirsten

Ganske enkelt fordi manden ik var med sidst så han ville gerne se sin søn og så havde han fri. Han kan ik få fri til de andre scanninger nemlig Så vi havde lige en kæreste dag med scanning, cafe besøg og så tømte vi lige en babysam manden ville gerne købe tøj til sin søn

Anmeld

1. oktober 2011

<3

SiljasMoar skriver:

Ganske enkelt fordi manden ik var med sidst så han ville gerne se sin søn og så havde han fri. Han kan ik få fri til de andre scanninger nemlig Så vi havde lige en kæreste dag med scanning, cafe besøg og så tømte vi lige en babysam manden ville gerne købe tøj til sin søn

Nå ja det er da også rigtigt at det har du sagt

Godt I kan finde ud af det så
Skal til fødselslæge på onsdag og det bliver spændende og så ja MD på næste mandag

Kh Kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

vivi3

jeg har fået en tid d. 25. okt. - glæder mig rigtig meget, men der er faktisk lidt lang tid til..... omvendt, så bliver det bare lige pludselig tirsdag uge 43 ... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.