Hjælp!! smørcremé

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2011

TTM

HJÆLP!! Meget gerne HURTIGT.....

Sker der noget ved min fondant når en lille smule af min mousse har blandet sig med min smørcremé??

Plus min kage har valgt og smuldre så der er "krummer" i smørcremen, men har det nogen betydning???

Tak på forhånd til jer som har tiden til og hjælpe...

TTM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

TTM

Slet ikke nogen??

Anmeld

30. september 2011

mth1987

Som jeg forstår det ville jeg ikk mene der skete noget med kagen

Anmeld

30. september 2011

MetteS81

Jeg lavede en kage for kort tid siden hvor der var chokomousse i midten. Den blev også blandet en lille smule med smørcremen, men det skete der ik noget ved...smørcremen stivnede bare i køleskabet og så lagde jeg fondant på. Og da kagen skulle bruges var den stadig fin  Krummerne i smørcremen burde der heller ik ske så meget ved...du kan evt lave en ekstra opsmøring før du lægger fondanten på

Anmeld

30. september 2011

TTM

ok, jeg håber på det... Det er måske alt i alt 1 tsk. som er kommet ud i smørcremen... det jeg er mest nervøs for om min fondant smelter, men så skal den da i større kontakt med moussen ikke?? Eler har jeg forstået det forkert?

Anmeld

30. september 2011

Hailiesmom11

TykkeTrunteMor skriver:

ok, jeg håber på det... Det er måske alt i alt 1 tsk. som er kommet ud i smørcremen... det jeg er mest nervøs for om min fondant smelter, men så skal den da i større kontakt med moussen ikke?? Eler har jeg forstået det forkert?

hvis det er en frugt-mousse kan det godt lave huller i din mmf, se evt den anden tråd herinde om hvordan der er en der ligger en kage sammen så kommer der i hvert fald ikke fyld ud til din fondant

Anmeld

30. september 2011

Dot D

Det kan godt smelte fondanten, men du gemmer bare skaden under en fin blomst og krummerne, skidt med det, bare du synes den er glat nok, så er det ikke noget problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.