Til dorthemus :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
955 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Valle81

Hey,

Jeg har denne kjole liggende, som jeg selv har strikket til Asta, men hun kan ikke passe den mere, det har hun ikke kunne længe:0)

Men jeg er så glad for den, og kender ikke nogle der vil sætte pris på en lækker hjemmestrikket kjole, og så slog det mig, at det måske kunne være noget for dig:0)

Du må få den:0) Det varer nok lidt før hun kan passe den men det er en str 2-3 år:0)

Var det noget:0)

Bindebåndet i halsen er væk, men hvis du vil kan der jo sættes et silkebånd eller andet i:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

Hey,

Jeg har denne kjole liggende, som jeg selv har strikket til Asta, men hun kan ikke passe den mere, det har hun ikke kunne længe:0)

Men jeg er så glad for den, og kender ikke nogle der vil sætte pris på en lækker hjemmestrikket kjole, og så slog det mig, at det måske kunne være noget for dig:0)

Du må få den:0) Det varer nok lidt før hun kan passe den men det er en str 2-3 år:0)

Bindebåndet i halsen er væk, men hvis du vil kan der jo sættes et silkebånd eller andet i:0)

ej hvor er den bare sød.. rigtig sejt gået, at du selv har strikket den..

Anmeld

30. september 2011

Valle81

bøgelund skriver:

ej hvor er den bare sød.. rigtig sejt gået, at du selv har strikket den..

Tak jamen det har jeg efter fri fantasi

Hvis ikke Dorthe er interesseret er du så

Anmeld

30. september 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

Tak jamen det har jeg efter fri fantasi

Hvis ikke Dorthe er interesseret er du så

ja det vil jeg vildt gerne.. den er helt vildt sød.. der går godt nok os længe her, men den løber jo ingen steder.. 

er det ikke en du vil have tilbage igen? det er jo et godt minde, og lyder som om den har betydet noget for dig.. 

Anmeld

30. september 2011

Valle81

bøgelund skriver:

ja det vil jeg vildt gerne.. den er helt vildt sød.. der går godt nok os længe her, men den løber jo ingen steder.. 

er det ikke en du vil have tilbage igen? det er jo et godt minde, og lyder som om den har betydet noget for dig.. 

Nej jeg vil ikke have den tilbage hvis det er:0)

Jo den har betydet meget for mig, da jeg er stolt af den og den er så mega lækker:0)

Men bare den er et sted hvor der sættes pris på den, så er jeg glad:0)

Men jeg kontakter dig, hvis Dorthe melder pas:0)

Anmeld

30. september 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

Nej jeg vil ikke have den tilbage hvis det er:0)

Jo den har betydet meget for mig, da jeg er stolt af den og den er så mega lækker:0)

Men bare den er et sted hvor der sættes pris på den, så er jeg glad:0)

Men jeg kontakter dig, hvis Dorthe melder pas:0)

tusind tak. det må du meget gerne..

Anmeld

30. september 2011

dorthemus

Valle81 skriver:

Hey,

Næh hvor er den fin - den vil vi da rigtig gerne overtage Tusind tak. Knus

Anmeld

30. september 2011

Valle81

dorthemus skriver:

Næh hvor er den fin - den vil vi da rigtig gerne overtage Tusind tak. Knus

Super

Jamen vil du ikke sende adresse så sender jeg den i dag da jeg skal sende en anden pakke

Anmeld

1. oktober 2011

Valle81

Afsat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.