Fastelavn... Hvad skal ungerne være???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

JulieE

Hej tøser!!

Så nærmer februar og dermed fastelavn sig . Ved I hvad jeres unger skal klædes ud som??
Line skal være (prin)sesse. Har været så heldig at arve både en prinsesse og en heksekjole fra en af mine veninder som er uddannet skrædder. Så jeg mangler bar en lille krone til hende, så bliver hun den fineste lille 'sesse i vuggestuen, med strutkjole med roser på og alt muligt Overvejer om hun skal have lov til også at få lidt smiknke på... Hun eeeelsker at se på, når jeg tager make-up på og vil også helst selv have noget på.

Jacob skal enten være cowboy eller skorstenfejer. Vi snakker stadig om det. Hvis han skal være cowboy mangler jeg en ternet skjorte og hat+ revolver. Skal han være skorstensfejer, mangler jeg også hatten, børster og så vil Lars vist nok lave en lille stige. tror det kunne være ret sejt

Glæder mig til at høre hvad de andre unger, store som små skal være

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

lene

mathias skal nok være i super helt i en eller anden form og clara skal være prinssese hun flipper helt skråt når hun ser sådan en kjole *SS* men det er fordi de klæder ud i vugge stuen hvis jeg altså kan finde noget der småt nok ellers må vi på noget andet

Anmeld

27. januar 2009

Tina72

pirat - William vil være pirat. Sad på nettet i sidste uge og fandt udklædning, fandt kostume, men men så skal man jo købe hat, sværd o.lign ved sidenaf, nå hele molevitten løb op i godt 200 kr, arg nå jeg er jo ikke kreativ så tænkte det bestiller jeg så er den på plads - MEN da jeg så ville sende min bestilling stod der det kostede 65 kr i porto- så blev jeg squ for nærig. Har så lige set i netto reklame de har en piratdragt til under 100 kr :-) håber jeg får sparket mig derop inden de er udsolgte.

Tina og piraten

Anmeld

27. januar 2009

Fines mor

Josephine skal som hun plejer være prinsesse, hvad ellers *G*
Isabella siger hun skal være pippi.

Anmeld

27. januar 2009

Muslingen

Amalie skal være Snehvide. Da hun så parykken nede i butikken var hun solgt. Hun havde ellers talt om klokkeblomt eller Ariel som er favoritterne for tiden herhjemme.

Cecilie skal være Fe.

Kh Fie

Anmeld

27. januar 2009

Tina2

Filuca var pirat sidste år og Klokkeblomst til karneval i Aalb. Vi har stadig den superflotte (og dyre) kjole så hun har snakket om at være klokkeblomst i år til fastelavn og så har vi faktisk overvejet om Milas sku klædes ud som Peter Pan, synes det ku være lidt sjovt *gg*
Stor Klokkeblomst, lille Peter Pan:-) Der er fastelavnsfest heroppe i hallen ligesom sidste år og det var simpelthen så god en dag:-)

Knus Tina

Anmeld

27. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Idun vil være maler, ligesom farfar var engang. Heldigvis har farfar fortalt, at maler-pigerne (de første i faget) dengang han var lærling, havde kjoler på, som maler-tøj. Så det skal Idun have på hehe.

Så ikke prinsesse i år. Hun har jo MASSER af prinsessekjoler, så hvsi hun besluttede sig for det, så var den nemt klaret...

Anmeld

28. januar 2009

tumle81

Victoria har allerede besluttet sig for at være prinsesse Der var ikke den store overvejelse, tror hun tog det som en selvfølge...

Valdemar ved jeg ikke rigtig med, måske han skal være Brøndby fan ligesom Victoria var til hendes første fastelavn, eller måske peter plys, han er helt vild med den bjørn

Knus Kathrina

Anmeld

28. januar 2009

Annette

Hejsa.

Jeg har lige spurgt Oliver hvad han vil være til fastelavn..
Han vil være en løve , men hvor pokker finder jeg lige et løve kostume henne??? Tænkte på at lave det selv, meen det er jo ved at være længe siden jeg sidst har syet (tror sidst, var da jeg lave en krammesele til Oliver, efter Avi´s mønster)
Men han vil også gerne være spiderman, men jeg tror bare der er så mange der kommer som spiderman...

Knus Annette, der skal op til eksamen på mandag

Anmeld

28. januar 2009

karina1980

Jasmin vil være prinssese Yasmin(hende fra aladin) eller klokkeblomst, og phillip vil være batman, så vi skal ud og købe, da jeg ikke er specielt kreativ og jeg ikke allerede ligger inde med de kostumer( har nok 5 prinsessekjoler og flere ninja og spiderman kostumer)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.