Min kæreste er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

ano14316

åhh gid min kæreste var sådan.. 

Han er mere som din var det første stykke tid, men sådan er han bare.. jeg ved jeg jo godt.. 

f.eks. hver torsdag har jeg sendt ham en besked, men at nu er det en ny uge og hvad der så står herinde om den uge.. 

Så har jeg her på det sidste mobbet ham en del med at jeg ikke rigtig fornemmer at han tænker over at vi lige om lidt skal have et barn.

Så igår spurgte jeg ham.. "skat, er det egentlig overhovedet gået op for dig at det er hver torsdag jeg går ind i ny uge" 
ham (flov): "øhh høø... næhhh det har jeg ikke lige tænkt over"
mig: "nej nej, der er også forståeligt det er jo kun sket 38 gange"

Så har han i 3 mdr. skulle afmontere hjulene på barnevognen fordi der skal skiftes eger.. det gjorde han så i onsdags efter jeg måtte sige "skat, der er altså ikke mere end 14 dage til jeg har termin, det er altså nu hvis han skal nå at lave den klar ingen"

tror han er gået lidt i panik over at der er så kort tid til, så han skyder alt vedr. baby fra sig.. men han forstår det nok når jeg har født.. hehe..

jeg ved trods alt at han glæder sig helt vildt..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

SussieThyssen

Nåårrhh hvor er det dejligt at høre

Jeg har et par gange i mit liv mødt mænd, der var helt oppe at ringe over deres kones graviditeter, men det hører kun til fåtallet, så nyd det

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. september 2011

Zelinasmor

Hvor er det fantastisk for jer!!

Hvor finder man sådan en mand henne af?  Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.