KUN alm. su på barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig her.

Jeg er studerende og har valgt at tage barsel i 12mdr. Det gør at jeg ikke er berettiget til dobbelt su. Jeg får derfor kun betalt alm. su + min alm. su lån under hele min barsel. Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal leve for så lidt?? Det skal lige siges at jeg bor sammen med faren til barnet. Men han er også studerende og ingen af os har fritidsjobs.

Ved i om man kan få nogle flere tillæg/forhøjet lån under selve barslen? -Eller er det først muligt EFTER barsel?

Undskyld det blev lidt rodet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig her.

Jeg er studerende og har valgt at tage barsel i 12mdr. Det gør at jeg ikke er berettiget til dobbelt su. Jeg får derfor kun betalt alm. su + min alm. su lån under hele min barsel. Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal leve for så lidt?? Det skal lige siges at jeg bor sammen med faren til barnet. Men han er også studerende og ingen af os har fritidsjobs.

Ved i om man kan få nogle flere tillæg/forhøjet lån under selve barslen? -Eller er det først muligt EFTER barsel?

Undskyld det blev lidt rodet.

Smæk mig din mail privat så skal jeg maile dig den nyeste pjece fra studenterrådgivningen

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Smæk mig din mail privat så skal jeg maile dig den nyeste pjece fra studenterrådgivningen

Har sendt dig min mail  Og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.