En update fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2011

TrineMine86

Hej alle søde september-mødre 

ja nu har jeg jo kun 1 dag tilbage, hvis jeg skal nå at få en september-bebs, og da jeg blev undersøgt af JM idag, kunne hun så fortælle mig at min livmoderhals var helt intakt, og at der derfor INGEN tegn er på en snarlig fødsel ØV ØV 

så tror altså jeg får en lille oktober-bebs istedet, men jeg har altså valgt at jeg gerne vil blive i denne mødre-gruppe, da jeg føler jeg "kender" jer bedst 

jeg bliver sat igang tirsdag d. 4 okt., hvor jeg vil være 41+4, men håber inderligt at det går igang af sig selv inden 

håber i alle sammen har det godt 

hilsen Trine -- som er 41+0 om 1 time 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

Hej alle søde september-mødre 

ja nu har jeg jo kun 1 dag tilbage, hvis jeg skal nå at få en september-bebs, og da jeg blev undersøgt af JM idag, kunne hun så fortælle mig at min livmoderhals var helt intakt, og at der derfor INGEN tegn er på en snarlig fødsel ØV ØV 

så tror altså jeg får en lille oktober-bebs istedet, men jeg har altså valgt at jeg gerne vil blive i denne mødre-gruppe, da jeg føler jeg "kender" jer bedst 

jeg bliver sat igang tirsdag d. 4 okt., hvor jeg vil være 41+4, men håber inderligt at det går igang af sig selv inden 

håber i alle sammen har det godt 

hilsen Trine -- som er 41+0 om 1 time 

Damn det lyder ikke optimistisk! Men vi byder også oktoberbabyer mere end velkommen!  

Håber snart du får din lille guldklump ud 

Anmeld

29. september 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Damn det lyder ikke optimistisk! Men vi byder også oktoberbabyer mere end velkommen!  

hehe, nej men prøver virkelig på at holde humøret oppe, og det holder da også det meste af tiden, men kan indimellem få virkelig nedtur på hehe 

men er i det mindste glad for at jeg fik forhandlet mig til igangsættelse 3 dage før normalt, da de normalt først sætter igang ved 42+0 i Viborg, men pga. alle de gener osv, så får jeg så lov til at blive sat igang hele 3 dage før  hehe..

nu har kæresten og jeg besluttet at nyde vores sidste weekend, hvor vi "bare er kærester" og så håber vi der snart sker noget 

Anmeld

29. september 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

ej hvor sjovt.. kunne lige se på din ticker at vi har haft vores "mænd" i næsten lige lang tid  ja okei, jeg keder mig måske lidt 

Anmeld

29. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

hehe, nej men prøver virkelig på at holde humøret oppe, og det holder da også det meste af tiden, men kan indimellem få virkelig nedtur på hehe 

men er i det mindste glad for at jeg fik forhandlet mig til igangsættelse 3 dage før normalt, da de normalt først sætter igang ved 42+0 i Viborg, men pga. alle de gener osv, så får jeg så lov til at blive sat igang hele 3 dage før  hehe..

nu har kæresten og jeg besluttet at nyde vores sidste weekend, hvor vi "bare er kærester" og så håber vi der snart sker noget 

Ej hvor dejligt Sjovt så forskellige de er, på de forskellige hospitaler! (Nu tænker jeg også på stakkels Sanne  .)

Men så ved man da, at det ikke varer så længe igen! Og ja, nyd endelig jeres sidste weekend som bare kærester!  

Anmeld

29. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ej hvor sjovt.. kunne lige se på din ticker at vi har haft vores "mænd" i næsten lige lang tid  ja okei, jeg keder mig måske lidt 

Haha, det er sq da også rigtigt I mødte lige hinanden et par uger før os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.