Tidlig kønsscanning- ups :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Truddi

Jeg har lige overrasket mig selv- var til NF idag, og efter at se den lille spire er jeg blevet helt kuk og har bestilt en kønsscanning på en privatklinik i Århus til d. 3/11 .. Slet ikke meningen at vi ville vide kønnet til at starte med, men altså... Nysgerrighed længe leve! Vil bare opleve følelsen af at se det lille spir igen.

Andre herinde som har fået foretaget tidlig kønsscanning (i uge 14-16)? Var kønnet til at finde, eller var det meget utydeligt? Hvordan var oplevelsen?

Mange nysgerrige hilsner,

Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mor til Mike

Truddi skriver:

Jeg har lige overrasket mig selv- var til NF idag, og efter at se den lille spire er jeg blevet helt kuk og har bestilt en kønsscanning på en privatklinik i Århus til d. 3/11 .. Slet ikke meningen at vi ville vide kønnet til at starte med, men altså... Nysgerrighed længe leve! Vil bare opleve følelsen af at se det lille spir igen.

Andre herinde som har fået foretaget tidlig kønsscanning (i uge 14-16)? Var kønnet til at finde, eller var det meget utydeligt? Hvordan var oplevelsen?

Lea

Fik lavet min kønsscanning i uge 13+6, og der var der SLET ingen tvivl om at det var en lille dreng . Så er fuld tilfreds, var så bange for at de ikke kunne se det så tidligt. Fantastisk oplevelses! glæd dig! Hvilken klinik skal du scannes hos?

Anmeld

29. september 2011

Vivian87

Vi fik lavet en i uge 15, det var svært for hende at se og derfor et meget upræcist svar, men har dog vist sig at holde indtil nu. Men hvis det bare er for at se spiren igen, hvorfor så ikke bare en ganske almindelig skanning?? Hvorfor en kønsskanning?

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

Jeg var til kønsscanning da jeg var 14+4... Og det var en fantastisk oplevelse...  Kønnet var nemt at se... En pige... Og det vidste sig også til være rigtigt da jeg fødte... 

Anmeld

29. september 2011

Truddi

Hos scanningsjordemoderen i Århus- kender du denne klinik?  Synes at de virker super proff, ihvertfald hvad jeg kan se over deres hjemmeside.

Valgte kønsscanningen fordi at vi, udover at se baby igen, også er helt skøre efter at vide kønnet (kan ikke ske hurtigt nok)

Får man da også kønnet af vide hvis man bestiller en helt normal 2D scanning på en privatklinik?

Indtil idag ville jeg faktisk bare have ventet til MD, men efter at have set spiren idag kan jeg slet ikke vente- og man få jo også en skøn oplevelse ud af det på en privatklinik, videoer og en masse billeder at kunne tage med hjem.

Anmeld

30. september 2011

norenberg

tror det er meget meget forskelligt...og om den ligger rigtig...jeg blev kønsscannet ved to af mine børn i uge 18 og hver gang har de ikke med sikkerhed kunne sige kønnet...så først ved en ekstra scanning i uge 20 lykkes det begge gange...

Anmeld

30. september 2011

Witt

Truddi skriver:

Lea

Jeg var i århus, var i 16 uge  .

Super fed oplevelse, + en masse gode billeder, optagelse af hele scanningen + en cd med alle billederne på ...

Mené, prinsessen er ikke komme ud endnu, så vi må jo håbe at det holder stik med at det er en pige , men ja, der var vist ingen tvivl ..

Anmeld

30. september 2011

Wimmie

Misselbek skriver:

Fik lavet min kønsscanning i uge 13+6, og der var der SLET ingen tvivl om at det var en lille dreng . Så er fuld tilfreds, var så bange for at de ikke kunne se det så tidligt. Fantastisk oplevelses! glæd dig! Hvilken klinik skal du scannes hos?

Jeg var 15+1 og der var heller ikke den mindste tvivl om at det var en pige 

Rigtig hyggelig oplevelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.