Evaaaaaa, hvor er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

lonemus

Syntes aldrig du er på mere herinde...........hvad render du rundt og laver?? - er det motionen eller er der kommet en ny hankøn ind i dit liv

Knus fra Lone - som savner dine indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Pia.

Eva har da været på i dag... ... Knus blandemaskinen He He...

Anmeld

27. januar 2009

LotteN

ja, jeg undre mig o¨gså... man ser ikke meget til dig længere...

Anmeld

27. januar 2009

Honningblomst

Jamen jeg er lige her....mine drenge har været syge på skift og jeg er startet intensiv motion...træner hver dag i motionscenter og svømning hvor jeg kan presse det ind.
Så ja, tiden går nok lidt herfra, men det er nu nok sundt nok.
Hvordan går det med dit vægttab??
Knus...

Anmeld

27. januar 2009

lonemus

PiaR skriver:

Eva har da været på i dag... ... Knus blandemaskinen He He...

Så så Pia

Nej pjat, du må altid gerne være med

Lone

Anmeld

27. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Jamen jeg er lige her....mine drenge har været syge på skift og jeg er startet intensiv motion...træner hver dag i motionscenter og svømning hvor jeg kan presse det ind.
Så ja, tiden går nok lidt herfra, men det er nu nok sundt nok.
Hvordan går det med dit vægttab??
Knus...

Nå ja okay, så kan jeg godt se du har rigeligt at se til.

Lyder enormt spændende med din træning. Har du så fået lagt et program eller?

MIt vægttab går meget langsomt......men trods alt går det ikke længere op!

Knus
Lone

Anmeld

27. januar 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Nå ja okay, så kan jeg godt se du har rigeligt at se til.

Lyder enormt spændende med din træning. Har du så fået lagt et program eller?

MIt vægttab går meget langsomt......men trods alt går det ikke længere op!

Knus
Lone

Ja, det kræver lge lidt planlægning, i hvert fald indtil jeg starter på semi, så er der mere tid og tættere på.
Nej, har ikke lagt et program....jeg bruger sådan en skimaskine, der ryger 500kalorier på en halv time og så løber/går jeg en halv time og så har jeg det så skønt bagefter...så håber jeg man snart kan se noget.
Går med min veninde der skal tabe 50 kilo så¨vi har et mål vi jagter og det skal vi nok nå....så ingen springen udenom, bare afsted hver dag og så er der jo legerum, så jeg kan tage drengene med...så ingen undskyldning for ikke at kommen afsted.
Tror altid et vægttab vil gå i stå på et tidspunkt, men det skal nok komme igen...
Knus...

Anmeld

27. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Ja, det kræver lge lidt planlægning, i hvert fald indtil jeg starter på semi, så er der mere tid og tættere på.
Nej, har ikke lagt et program....jeg bruger sådan en skimaskine, der ryger 500kalorier på en halv time og så løber/går jeg en halv time og så har jeg det så skønt bagefter...så håber jeg man snart kan se noget.
Går med min veninde der skal tabe 50 kilo så¨vi har et mål vi jagter og det skal vi nok nå....så ingen springen udenom, bare afsted hver dag og så er der jo legerum, så jeg kan tage drengene med...så ingen undskyldning for ikke at kommen afsted.
Tror altid et vægttab vil gå i stå på et tidspunkt, men det skal nok komme igen...
Knus...

Det lyder rigtig hyggeligt, at I er 2 om det - og da endnu mere hyggeligt, at der er legerum til drengene....det har jeg aldrig set i et legerum de få gange jeg har besøgt et......men syntes da det er en super idé!

Hvornår er det du skal have lavet maven? Skal du egentlig være indlagt flere dage eller kommer du hjem samme dag?

Lone

Anmeld

28. januar 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt, at I er 2 om det - og da endnu mere hyggeligt, at der er legerum til drengene....det har jeg aldrig set i et legerum de få gange jeg har besøgt et......men syntes da det er en super idé!

Hvornår er det du skal have lavet maven? Skal du egentlig være indlagt flere dage eller kommer du hjem samme dag?

Lone

Ja, så ligger jeg sørme med bræksyge igen....anden gang på 14 dage, troede ikke man kunne få det igen...øvøv....og så med to bøn hjemme.

Jeg skal have lavet min mave til juli og er kun indlagt til næste dag...det er bare så hyggeligt, så helt trist det kun er en dag-smiler- glæder mig meget også derfor jeg virkelig går til den med motion,så jeg er helt klar...og så fedtsuger de lige det jeg ikke selv kan fjerne så mine talje bliver smallere end nu....glæder mig vildt meget.

Knus..

Anmeld

28. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Ja, så ligger jeg sørme med bræksyge igen....anden gang på 14 dage, troede ikke man kunne få det igen...øvøv....og så med to bøn hjemme.

Jeg skal have lavet min mave til juli og er kun indlagt til næste dag...det er bare så hyggeligt, så helt trist det kun er en dag-smiler- glæder mig meget også derfor jeg virkelig går til den med motion,så jeg er helt klar...og så fedtsuger de lige det jeg ikke selv kan fjerne så mine talje bliver smallere end nu....glæder mig vildt meget.

Knus..

Åh nej, I er virklig hårdt ramt nu i den sydlige del af landet! Har lige hørt influenzaen er ved at slippe landet, så håber snart du/I er ovenpå igen
Rigtig god bedring!

Lyder bare så spændende med din mave - håber jeg må se før og efter billeder igen

Stort kram fra
Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.